۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۳۴
کد خبر: 85576051
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی: رسیدن به لیگ آزادگان هدف تیم شهید قندی است

۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۳۴
کد خبر: 85576051
سرمربی: رسیدن به لیگ آزادگان هدف تیم شهید قندی است

یزد- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال شهید قندی یزد گفت: همه هدف ما در فصل جدید، رسیدن به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی کشور ( جام آزادگان ) است.

به گزارش ایرنا، " حمید آسیابانپور " روز پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران یزد افزود: با تصمیم باشگاه و حمایت مدیرعامل توانستیم فصل را نسبت به سال قبل زودتر آغاز کنیم و به همین علت اردویی را از ۲۰ مردادماه تا ۲۵ مرداد ماه در کمپ احمدآباد مستوفی تهران که تیم‌های لیگ دو و یک و حتی لیگ برتر در آن اردوی تمریناتی برگزار می‌کنند تدارک و برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: بازیکنان مورد تایید کادرفنی از نظر فنی، اخلاقی و بازی جذب شدند و در سه بازی اخیر دوستانه‌ای که با تیم های چادرملو، منتخب تهران (متشکل از بازیکنان دسته یک و دو این تیم) و نیروی زمینی داشتیم بازیکنان مسائل فنی مورد نظر ما را به خوبی در زمین پیاده کردند.

سرمربی تیم قندی تصریح کرد: تمرینات را از روز دوشنبه هفته آینده پنجم شهریورماه جاری در یزد آغاز خواهیم کرد و رفته رفته، تیم فوتبال شهید قندی منسجم تر و پویا تر کار را ادامه خواهد داد تا بتواند در مسابقات این فصل لیگ دسته دوم کشور موفق عمل نماید.

سرمربی: رسیدن به لیگ آزادگان هدف تیم شهید قندی است

همچنین " سعید علی نژاد " سرپرست تیم هم در خصوص این اردو گفت: تیم شهید قندی از تیم های ریشه دار استان است که امسال تمریناتش را ۲ ماه زودتر از شروع فصل را آغاز کرده و از کادر فنی خوبی نیز بهره می برد.

وی با اشاره به برگزاری بازی های تدارکاتی در این اردوی آماده سازی ابراز داشت: در این اردو سه بازی با تیم های چادرملو، منتخب تهران و نیروی زمینی برگزار شد که تا حدود زیادی توانست رضایت کادر فنی را جلب نماید و امیدواریم امسال سالی پر از موفقیت برای تیم های شهید قندی و چادرملو باشد.

تیم شهید قندی در این اردوی پنج روزه در مقابل چادرملو و منتخب تهران به تساوی یک _ یک و در مقابل تیم نیرو زمینی نیز به تساوی سه _ سه رسید.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از استان یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha