۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 775
کد خبر: 85576538
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیگیری خدمات کنسولی زائران اربعین با حضور معاون وزارت خارجه در کنسولگری نجف

بغداد - ایرنا - محمد فتحعلی، معاونت اداری مالی وزارت خارجه با حضور در اتاق مشترک خدمت سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف، امور خدمات کنسولی به زائران اربعین را پیگیری کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، درپی تماس تلفنی سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان با سفیر ایران در عراق و سرکنسولگری های کربلا و نجف جهت اطلاع از آخرین وضعیت خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی (ع)، محمد فتحعلی، معاونت اداری و مالی وزارت خارجه طی سفری به عراق، در اتاق مشترک خدمت سرکنسولگری نجف حضور یافت.

در جریان این سرکشی میدانی، معاون وزارت امور خارجه در جریان آخرین وضعیت ایرانیان نیازمند به دریافت خدمات بیمه‌ای و کنسولی، شد.

فتحعلی، دستورات لازم جهت تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به زائران ایرانی اربعین حسینی در نجف اشرف را صادر کرد.

وی در جریان حضور خود در نجف ضمن گفت وگو با سید رضی کاظمی مازندرانی، سرکنسول ایران در نجف، آخرین هماهنگی‌ها جهت حل مشکل ایرانیان در راه مانده اربعین را با مراجع مسئول در کشورمان انجام داد.

سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان روز پنچشنبه طی تماس‌های تلفنی جداگانه با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و سرکنسول‌های کشورمان در شهرهای مقدس نجف اشرف و کربلای معلی در جریان آخرین اقدامات، پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در خصوص خدمت رسانی و رسیدگی به زوار عزیز کشورمان که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع) در عراق به سر می برند، قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان از تلاش‌های شبانه‌روزی رؤسا و همکاران نمایندگی‌های کشورمان در عراق در اهتمام ویژه به امور زوار اباعبدالله الحسین(ع) تقدیر و تشکر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha