امام جمعه موقت ساری: نظام اسلامی ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه می دهد

ساری - ایرنا - امام جمعه موقت ساری با اشاره به توطئه های سازمان یافته دشمنان در ضربه زدن به انقلاب، گفت که نظام اسلامی ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه می دهد و بالنده تر از گذشته در مسیر توسعه و پیشرفت گام برمی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا نصوری در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری افزود: دشمنان و بدخواهان انقلاب، نظام اسلامی را اکنون همتراز و در ردیف کشورهای قدرتمند تلقی می کند و این مهم به برکت خون پاک شهدا حاصل شده است.

وی با اشاره به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به تمام وزاری پیشنهادی دولت چهاردهم، اظهار داشت: اکنون که تمام وزاری پیشنهادی رییس جمهور از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفتند و دولت چهاردهم نیز رسما فعالیت خود را آغاز کرده، باید رفع مشکلات اقتصادی مردم، اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان در اولویت کاری آنان باشد.

وی با اشاره به وجود ۲ مازندرانی در کابینه دولت چهاردهم، این را یک فرصت بزرگ و ارزشمند برای این استان دانست و خاطرنشان کرد: افراد تحصیلکرده دیگری از این استان هستند که می توانند در سطح کشور بدرخشند.

امام جمعه موقت ساری تصریح کرد: باید امنیت زندگی مردم را تامین کنیم و با شکل گیری تمدن نوین اسلامی بتوانیم آن را به دیگر کشورهای نیز صادر کنیم.

حجت الاسلام نصوری گفت: دولتمردان باید با اجرای عدالت، حفظ عزت و استقلال و پرهیز از غرب باوری در مسیر توسعه و پیشرفت کشور گام بردارند و هر زمان که نگاه ما به غرب بود، از پیشرفت بازماندیم.

وی با بیان اینکه اهتمام در تحقق مردم سالاری دینی باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد، افزود: در شرایط فعلی، اتحاد و همدلی باید در کشور پررنگ شود و دولتمردان باید با پرهیز از کم کاری و پارتی بازی، کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز کارمند، افزود: در نظام اسلامی کارمندان باید شئونات اسلامی را رعایت کنند و با وقت شناسی و جدان کاری بالا، در مسیر خدمت به مردم گام بردارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha