۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۵۵
کد خبر: 85576736
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۸ طرح به مناسبت هفته دولت در بهاباد یزد به بهره برداری می‌رسد

یزد- ایرنا- فرماندار بهاباد یزد گفت: ٢٨ طرح اقتصادی، تولیدی ، عمرانی ، صنعتی، خدماتی، آموزشی، ورزشی و بهداشتی با صرف سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت در شهرستان به بهره برداری می‌رسد. 

به گزارش ایرنا، " علیرضا تیموری " روز جمعه در جمع مردم این شهر افزود: افتتاح کارخانه کنسانتره عصر نوین با سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریال یکی از این طرح‌هاست که زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر را به صورت مستقیم و ۳۵۰ نفر را به صورت غیرمستقیم فراهم می‌کند و سبب پیشرفت شهرستان می‌شود.

وی به افتتاح آموزشگاه ۱۲ کلاسه شهید محمدرضا زینلی با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال و افتتاح چند زمین چمن مصنوعی در شهرستان با صرف ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

فرماندار بهاباد گفت: جاده سازی روستائی و بین مزارع با اعتبار۷۰۰ میلیارد ریال، ساختمان امحای زباله بیمارستان حکیم بهابادی با اعتباری بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های مهم هفته دولت در بهاباد است.

تیموری گفت: میدان شهدای احمدآباد بخش مرکزی، آسفالت معابر روستائی و شهری، گازرسانی به تعدادی ازروستاها، ساخت زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی امام علی (ع) از جمله طرح‌هائی است که افتتاح می‌شود.

مرکز شهرستان بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha