محدودیت‌های ترافیکی روز اربعین حسینی(ع) در زاهدان اعلام شد

زاهدان - ایرنا - رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان از اجرای طرح محدودیت ترافیکی ویژه روز اربعین حسینی(ع) در خیابان‌های زاهدان خبر داد.

سرهنگ محمد علی بزی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،با گرامیداشت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی عابران، بویژه عزاداران حسینی جا مانده از پیاده روی اربعین جهت جلوگیری از حوادث ترافیکی روز اربعین اقدام به تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی در محدوده مراسم پیاده روی اعمال خواهد کرد.

وی بیان کرد: با توجه به برگزاری مراسم پیاده روی از میدان امام حسین(ع) از جنوب به شرق، میدان امام حسین(ع) به طرف میدان یادگار امام، بلوار شهید سردار سلیمانی از ابتدای میدان امام حسین تا انتهای بلوار امام خمینی عدم رفت و آمد، محدودیت و تمهیدات ترافیکی اتخاذ خواهد شد.

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان ادامه داد: رانندگان محترم جهت جلوگیری از انسداد مسیر بازگشت و نظم‌ بخشی به پارک خودروها و حداقل رساندن مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور از تردد و پارک در محدوده تمهیدات ترافیکی خودداری کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد که باصبر و حوصله بیشتری رانندگی کرده و برنامه‌ریزی کنند که مجبور به عجله و شتاب در رانندگی نشوند و نهایت همکاری را با ماموران مستقر در معابر داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha