عراقچی: مذاکرات رفع تحریم‌ها را دنبال خواهیم کرد+ فیلم

شهرری- ایرنا- سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه عجله و تاخیر بی‌جهتی در ارتباط با تحریم ها صورت نخواهد گرفت، اعلام کرد: مذاکرات مربوط به رفع تحریم‌ها را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید عباس عراقچی روز شنبه در آستان مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگاران تصریح کرد: مذاکرات مربوط به رفع تحریم‌ها را دنبال خواهیم کرد و عجله و تاخیر بی‌جهتی مربوط به تحریم ها صورت نخواهد گرفت.

وی گفت: در تعامل و روابط با جهان، کشورهای همسایه و اوراسیا در اولویت ما قرار دارند.

عراقچی: مذاکرات رفع تحریم‌ها را دنبال خواهیم کرد+ فیلم

عراقچی در این برنامه ضمن زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور در مزار شهید «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه فقید در شبستان امام خمینی (ره) با نثار گل و قرائت فاتحه با این شهید خدمت تجدید میثاق کرد.

در این مراسم تعدادی از مقامات و معاونان وزارت خارجه از جمله «علی باقری» معاون سیاسی وزیر خارجه، «علی اصغر خاجی» دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و «رضا نجفی» معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه حضور داشتند. وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین بر سر مزار مدافعین حرم که در این مکان به خاک سپرده شده‌اند و مزار سردار «سید مهدی موسوی» محافظ شهید آیت‌الله «ابراهیم رئیسی» که در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور به شهادت رسید، حضور پیدا کرد و به قرائت فاتحه پرداخت.

عراقچی: مذاکرات رفع تحریم‌ها را دنبال خواهیم کرد+ فیلم

حجت الاسلام والمسلمین «سید علی قاضی عسکر» تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) نیز در این مراسم حضور داشت و در دفتر خود با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha