۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85577193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ابهر: هفته دولت فرصتی برای خدمت بهتر به مردم است

زنجان - ایرنا - امام جمعه شهر ابهر گفت: هفته دولت یادگار ارزشمند شهیدان رجایی و باهنر و فرصتی برای خدمت بهتر به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‌حجت‌الاسلام سعید مرادپور روز شنبه در جمع مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان ابهر با گرامیداشت هفته دولت و نام و یاد شهدا، افزود: دولت جدید در آستانه هفته دولت کار خود را آغاز کرد که برای دولتمردان آرزوی توفیق و خدمت داریم و همه باید کمک کنیم تا مشکلات کشور در سریعترین زمان به همت دولتمردان حل شود.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطر شهید رئیسی، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند آیت‌الله رئیسی، یک الگو برای دولتمردان و از سرمایه‌های کشور هستند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه طبق قرآن به عنوان یک مومن وظیفه داریم با عدالت حرف زده و موضع‌گیری کنیم، ادامه داد: باید تلاش‌های کسانی را که در راه خدمت به مردم و کشور قدم بر می‌دارند به مردم معرفی کنیم حتی اگر آن شخص از حزب و جناح دلخواه و مورد علاقه ما نباشد.

وی با تاکید بر اینکه اسلام از ما می‌خواهد حرف حق را بپذیریم، افزود: برخی اوقات تعصبات حزبی و دوقطبی‌ها سبب می‌شود عده‌ای سرمایه‌های ملی کشور را تخریب کنند که این موضوع را مکررا در فضای مجازی می‌بینیم.

مرادپور با بیان اینکه همه ما یک ملتیم و زیر یک پرچم زندگی می‌کنیم، تصریح کرد: باید عیوب همدیگر را منصفانه نقد کنیم و در مقابل اشتباهات ساکت نباشیم.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه این نقدها از طرف مقابل زمانی پذیرفته می‌شود که فضای دوقطبی شکسته شود، گفت: صاحبان قلم و تریبون و اقشار مختلف جامعه باید تلاش کنند مردم را از کینه و دو قطبی دور کنند.

وی افزود: همه ما یک ملتیم و هر چقدر با هم دوست باشیم به نفع این ملت است.

مرادپور با یادآوری اینکه باید از ایجاد فضای دوقطبی در جامعه بپرهیزیم، ادامه داد:این فضا، ایمان انسان را مورد هدف قرار می‌دهد و در این مسیر فرقی میان فرد حزب‌اللهی و غیر حزب‌اللهی نیست و پرهیز از آن سفارش قرآن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha