دختران تهران فاتح پیکارهای کشوری موی‌تای؛ سیف‌آبادی: مزد زحماتمان را گرفتیم

تهران- ایرنا- رقابت‌های موی‌تای قهرمانی کشور در بخش دختران در حالی پایان یافت که تیم تهران با کسب ۲۶ مدال رنگارنگ، عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایرنا، این پیکارها در بخش دختران با عنوان جام شهدای مقاومت، با حضور ۳۰۰ موی‌تای‌کار در رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۷ سال به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

در پایان تیم دختران تهران با هدایت مستانه سیف‌آبادی، ضمن کسب ۱۴ مدال طلا، ۵ نقره و ۷ برنز، مقتدرانه توانست بر سکوی اول قهرمانی بایستد.

سیف‌آبادی پس از این قهرمانی در گفت‌وگو با ایرنا ضمن ابراز رضایت از نتیجه بدست آمده، گفت: خوشبختانه پس از سه سال دوری از عرصه مسابقات، شروع قدرتمندی داشتیم و توانستیم مزد زحمات‌مان را بگیریم.

دختران تهران فاتح پیکارهای کشوری موی‌تای؛ سیف‌آبادی: مزد زحماتمان را گرفتیم



سیف‌آبادی که خود قهرمان جهان و سابقه هدایت تیم‌ ملی موی‌تای جوانان در رقابت‌های جهانی ابوظبی و مالزی را در کارنامه دارد، افزود: چند هفته پیش از شروع مسابقات، با تشکیل اردوی آماده‌سازی به میزبانی سالن کشتی ولنجک، سعی کردیم بازیکنان جوان تیم تهران را به مرز آمادگی کامل برسانیم و خوشحالیم که از اولین آزمون جدی سربلند بیرون آمدیم.

وی تصریح کرد: جا دارد از زحمات ریاست انجمن تشکر ویژه داشته باشم که با وجود سختی‌ها و در اختیار داشتن زمان محدود، زمینه برگزاری این رقابت‌ها را فراهم کرد.

سیف‌آبادی همچنین از محمدعلی یوسفی رئیس کمیته موی تای استان تهران قدردانی کرد و گفت: ان‌شالله در اردوی تیم ملی نیز با راهیابی نفرات تیم تهران به ترکیب این تیم بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان در رقابت‌های جهانی تایلند باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha