مسافران برای عزیمت به فرودگاه اصفهان از راه‌های جایگزین استفاده کنند

اصفهان- ایرنا- مسافران فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان که فردا(یکشنبه) عازم سفر هستند، بدلیل برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی در امامزاده شاه کرم و تردد عزاداران حضرت سیدالشهدا (ع) به سمت این امامزاده، از راه‌های جایگزین برای حضور در فرودگاه استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان در اطلاعیه‌ای از مسافرانی که روزیکشنبه(چهارم شهریور) در بازه زمانی ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰ عازم سفر هستند، درخواست کرد تا با توجه به برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی در امامزاده شاه کرم و تردد عزاداران حضرت سیدالشهدا(ع) به سمت این امامزاده و پیش بینی وقوع ترافیک سنگین در مسیر منتهی به فرودگاه شهید بهشتی، ضمن تعجیل برای عزیمت، از مسیر جایگزین خوراسگان- باغ رضوان- شهرک صنعتی جی- فرودگاه استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۲۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

این فرودگاه که در مرکز کشور قرار دارد، بعنوان مُعین فرودگاه‌های کشور عمل می‌کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری و هدایت شده است.

امامزاده «جعفر» مشهور به امامزاده «شاه کرم» از نوادگان امام رضا(ع) محسوب می‌شود که بقعه و مزار ایشان ‌در جاده فرودگاه بین‌المللی اصفهان و نزدیک پایگاه هشتم شکاری واقع است.

مراسم‌ «پیاده‌روی اربعین»، یک گردهمایی مذهبی است که از سوی مسلمانان شیعه بصورت پیاده‌ از مسیرهای منتهی به کربلا به‌منظور زیارت و جمع شدن در چهلمین روز شهادت امام حسین(ع) در کربلا صورت می‌گیرد.

در این آیین علاوه بر ایران جمعیتی از مسلمانان کشورهای همسایه و سراسر جهان شرکت می‌کنند.

یکشنبه هفته جاری (فردا)، چهارم شهریور مصادف با اربعین حسینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha