۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۹
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85577475
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه طرح بهداشتی و ورزشی در مهاباد به بهره برداری رسید

مهاباد- ایرنا- سه طرح بهداشتی و ورزشی همزمان با دومین روز از هفته دولت با هزینه ۴۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس شبکه بهداشت و درمان مهاباد روز شنبه در حاشیه افتتاح خانه بهداشت روستای قره بلاغ اظهار کرد: این خانه بهداشت به مرکزیت روستای قره بلاغ به بهره برداری رسید و به ۶ روستای همجوار نیز خدمات بهداشتی و درمانی ارایه خواهد داد.

امید صادق امیری اضافه کرد: برای ایجاد ساختمان این مرکز حدود ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده و بیش از ۶۶۰ نفر از اهالی روستاهای منطقه را تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار می دهند.

وی با بیان اینکه مهاباد دارای ۶۴ خانه بهداشت بود، گفت: از مجموع این تعداد حدود ۳۵ خانه بهداشت نیاز به بازسازی دارد که به ترتیب اولویت نسبت به تعمیر فضای فیزیکی آنها اقدام خواهد شد.

۲ پروژه ورزشی در روستاهای مهاباد به بهره برداری رسید

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد هم در این ارتباط گفت: ۲ زمین چمن مصنوعی واقع در روستاهای حاج علی کن و روستای آزاد با همکاری دهیاری ها آماده استفاده روستاییان شده است.

نوروز علیمردان بیان کرد: این زمین ها با ابعاد ۲۵ در ۴۵ متر بوده و برای احداث هر کدام بیش از ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سه طرح بهداشتی و ورزشی در مهاباد به بهره برداری رسید

وی یادآور شد: هم اکنون احداث هشت چمن مصنوعی دیگر در سطح روستاهای بخش خلیفان و مرکزی در دست اقدام بوده و طی ماه های آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این آیین ها با تبریک هفته دولت اظهار کرد: امسال ۳۳ طرح در قالب ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد یا کلنگ زنی خواهد شد.

حسن عباسی اضافه کرد: عمده طرح های افتتاحی در حوزه های مورد نیاز مردم به ویژه در بخش های توسعه فضاهای آموزشی ، فضاهای ورزشی، آبرسانی و عمران شهری و روستایی است.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha