۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85577481
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دختر رکاب‌زن خراسان جنوبی قهرمان کراس کانتری کشور شد

بیرجند - ایرنا - رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان جنوبی گفت: ناهید عرب نفر اول مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری رشته کراس کانتری جوانان دختر کشور شد.

سیدعلی طباطبایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور کراس کانتری رده سنی جوانان دختر و پسر در بوستان چیتگر تهران برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مسابقات هشت ورزشکار دختر در قالب ۶ تیم از استان‌های مختلف شرکت کرده بودند که ناهید عرب از خراسان جنوبی، ملینا شوندی از استان البرز و ستایش قلی پور از استان قزوین به ترتیب نفر اول تا سوم شدند.

رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان جنوبی با اشاره به فعال بودن چهار رشته ذیل این هیات در استان اظهار کرد: اکنون در چهار رشته کوهستان (تراس کانتری و دانهیل)، جاده شامل (استقامت و تایم تریل انفرادی)، پیست و تریال در مرکز استان ۵۰ نفر ورزشکار به صورت حرفه‌ای کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در رشته تریال از نام آوران و قطب کشور محسوب می‌شود تصریح کرد: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در رشته تریال تیرماه امسال با حضور ورزشکارانی از استان‌های مختلف در بیرجند برگزار شد و صاحب مدال شدیم.

طباطبایی ادامه داد: همچنین در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی نوجوانان و نونهالان منطقه‌ای کشور که اول مرداد سال جاری با حضور پنج استان خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد و خراسان جنوبی به میزبانی کرمان برگزار شد دوچرخه‌سواران جوان استان موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره شدند.

وی عنوان کرد: امسال برای نخستین بار موفق به راه‌اندازی لیگ خراسان جنوبی شدیم و تاکنون مسابقات لیگ جاده و کوهستان برگزار شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha