۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85577596
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

محموله ۱۸ میلیارد ریالی قاچاق ۲ فروند لنج در بوشهر توقیف شد

بوشهر- ایرنا- فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: ۲ فروند لنج تجاری با محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در آب های سرزمینی این استان توقیف شد.

به گزارش ایرنا سرهنگ عبدالله خسروی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات کنترلی شناور ورودی مرزبانان با اقدامات هدفمند اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند، ۲ فروند شناور حامل کالای قاچاق را در سواحل استان بوشهر توقیف کنند.

وی افزود: ماموران مرزبانی در بررسی از این شناورها انواع موتورسیکلت پاکشتی، دوربین ثبت وقایع خودرو و مداربسته، تجهیزات رایانه و فندک کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر یادآور شد:: در این عملیات چهار متهم به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقامات قضایی استان شدند.

خسروی تصریح کرد: محموله‌های شناورها در سواحل و بنادر استان بوشهر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و کالاهای فاقد اسناد معتبر قانونی و گمرکی تحت پیگیرد قضایی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کالاهای قاچاق به زیرساخت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی صدمه وارد می‌کند گفت: استیفای حقوق دولت و ساحل‌نشینان از اولویت‌های فرماندهی مرزبانی استان بوشهر است و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha