دستور وزیر ارتباطات برای ارایه خدمات باکیفیت ارتباطی به زوار حسینی

تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بررسی آمار و گزارش‌های ارایه خدمات ارتباطی به زوار ایرانی، بر ادامه روند ارایه با کیفیت این خدمات در آستانه برگزاری آیین بزرگ اربعین و بازگشت زوار حسینی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از وزارت ارتباطات، سید ستار هاشمی در آستانه برگزاری آیین بزرگ اربعین و همزمان با موج بازگشت بخشی از زوار به کشور ضمن بررسی آخرین وضعیت ارایه خدمات در پایانه‌های مرزی و طول مسیر زوار، دستوراتی را برای ارایه با کیفیت خدمات صادر کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین برای ایجاد زمینه ارایه خدمات باکیفیت، هماهنگی‌هایی با دیگر دستگاه‌های ذیربط انجام داد.

وی علاوه بر آن آمار و گزارش های چگونگی ارایه خدمات ارتباطی اپراتورهای عراقی به زوار ایرانی را در نجف اشرف، کربلای معلا و طریق الحسین بررسی کرد و با مرور تحقق توافقات قبلی دو کشور، بر ادامه ارایه این توافقات در طول بازگشت زوار حسینی به کشور تاکید کرد.

هاشمی بعد اخذ رای اعتماد قاطع نمایندگان مردم، روز پنجشنبه و در نخستین برنامه کاری خود از مرکز تجزیه مبادلات پست کشور بازدید کرد و شخصا روند اجرای فرایندها و عملیات‌پستی به ویژه آماده‌سازی و ارسال گذرنامه‌های زائران اربعین را مورد بررسی قرار داد.

وزیر ارتباطات در این بازدید در باجه مرکزی منطقه پستی جنوب غرب حضور یافت و با مشتریان و مراجعان دریافت گذرنامه گفت وگو کرد و روند ارسال و تحویل گذرنامه‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha