۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85577627
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۹ طرح عمران شهری در سبزوار آماده بهره‌برداری شد

۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲
کد خبر: 85577627
۱۹ طرح عمران شهری در سبزوار آماده بهره‌برداری شد

سبزوار- ایرنا - معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار گفت: شهرداری و سازمان‌های تابعه آن در سبزوار ۱۹ طرح عمرانی و خدماتی را برای افتتاح در هفته دولت به سرانجام رسانده‌اند.

به گزارش ایرنا، جعفر صائمی‌نسب روز شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۴۴۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری سبزوار هزینه شده است.

وی مهم‌ترین این طرح ها را ایجاد "آبنمای کف‌خشک" در بوستان لاله سبزوار عنوان کرد که با صرف ۳۲ میلیارد ریال به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ساخته و آماده بهره‌برداری شده است.

وی ایجاد بوستان فدک در توحیدشهر با ۱۷ هزار مترمربع گستره و هزینه ۷۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح های اجرا شده برشمرد و افزود: نصب و بهره‌برداری مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان در سطح شهر، ست ورزشی بدن‌سازی پارک هنر توحیدشهر، بازپیرایی بلوک فرش پارک لاله، ساخت مخزن بتنی ۱۸۰ مترمکعبی بزرگراه ابریشم، ارتقای روشنایی بوستان‌های سطح شهر، جداسازی آب شرب از فضای سبز، تکمیل میدان آیت‌الله علوی، پیاده‌روسازی خیابان اسرار شمالی را از دیگر طرح های عمرانی شهرداری سبزوار برشمرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار، پیاده‌رو سازی خیابان امامت "کلاته سیفر" و ثامن "صالح‌آباد"، پیاده‌رو سازی خیابان دانشگاه، جمع‌آوری آب‌های سطحی کوی گلستان، تکمیل بلوار مرحوم راه‌چمنی، هوشمندسازی چراغ‌های راهنمایی بر پایه پردازش تصویر در ۲ تقاطع‌، راه‌اندازی هشت دستگاه دوربین سرعت‌سنج و نیز خرید ۲ دستگاه کامیون حمل زباله، ۱۰۰ عدد مخزن زباله ۷۷ لیتری و ۱۰۰ عدد سکوی زیرمخزنی را از جمله طرح‌های شهرداری برای افتتاح در هفته دولت عنوان کرد.

شهر سبزوار با گستره سه هزار و ۷۵۴ هکتاری و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، سومین شهر بزرگ خراسان رضوی است.

این شهر در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha