قاچاقچی موبایل در ارومیه پنج میلیارد ریال جریمه شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: قاچاقچی گوشی و لوازم جانبی موبایل به پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی، حسین نجف زاده روز شنبه در این خصوص اظهار کرد: پرونده قاچاق ۲۴ دستگاه گوشی موبایل و مقادیری لوازم جانبی گوشی به ارزش ۲ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال در شعبه پنجم ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط گوشی های کشف شده متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده ادامه داد: شعبه همچنین متخلف را از بابت حمل کالای قاچاق به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا و در مجموع به پرداخت چهار میلیارد و ۹۶۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کالاهای کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

به گزارش ایرنا، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمان می توانند موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند تا در سریع ترین زمان بدان رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha