کیوان شیرآقایی: ووشو همیشه به دنبال بهترین نتایج است/ به نفرات جدید امید زیادی دارم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی ووشو بزرگسالان ایران، گفت: نگاه فدراسیون و ما همیشه به کسب بهترین نتایج معطوف است و امیدوارم با نفرات جدید و جوانی که داریم در آسیایی ماکائو به نتایج خوبی برسیم.

کیوان شیرآقایی امروز شنبه در فاصله کوتاه تا اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در ماکائو به خبرنگار ایرنا، گفت: پنجمین مرحله اردو را پشت سر می‌گذاریم و یک اردوی دیگر تا زمان اعزام داریم. ۱۸ شهریور راهی ماکائو می‌شویم و مسابقات نیز از بیست‌ویکم آغاز خواهد شد.

وی شرایط تیم ایران را مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: بعد از برگزاری مسابقات انتخابی، نفرات اول اوزان مختلف (هشت وزن) انتخاب شده‌اند که از این جمع، هفت نفر به آسیایی اعزام خواهند شد.

شیرآقایی توضیح داد: در ۶۰- امیرحسین همتی، ۶۵- رضا عبداللهی، ۷۰- محمد فرهادی، ۷۵- سیدسهیل موسوی، ۸۰- علی خورشیدی، ۸۵- محمدرضا ریگی، ۹۰- محمد شیرآقایی و ۹۰+ کیلوگرم محمد نصیری، نفرات حاضر در اردو هستند.

شیرآقایی در خصوص جوانگرایی انجام شده در تیم ملی ووشو، گفت: از این جمع تنها علی خورشیدی یک مرتبه به مسابقات جهانی بزرگسالان اعزام شد و طلای آن رویداد را دارد. سایر نفرات، برای نخستین بار به یک رویداد رسمی مهم بزرگسالان اعزام می‌شوند.

کیوان شیرآقایی: ووشو همیشه به دنبال بهترین نتایج است/ به نفرات جدید امید زیادی دارم

وی گفت: سه بازیکن ما طلای دوره گذشته جوانان جهان را دارند. در واقع تیمی جوان و متفاوت را اعزام کردیم چون زمان پوست‌اندازی فرا رسیده بود. تعدادی از این بازیکنان را در مسابقات بریکس روسیه شرکت دادیم تا هم تجربه خوبی کسب کرده و هم نقاط ضعف آنان را برطرف کنیم.

سرمربی تیم ملی ووشو مردان ایران در بخش ساندا در خصوص همکارانش در کادر فنی، توضیح داد: حبیب بهمنی و علیرضا رضایی‌منش، مربیان تیم هستند که همراه با تیم اعزام خواهند شد.

وی در مورد نگاه خود و فدراسیون به مسابقات آسیایی ماکائو، گفت: همیشه با هدف کسب بهترین نتیجه راهی مسابقات می‌شویم. مسابقات آسیایی ووشو هر چهار سال برگزار می‌شود، اما این دوره پس از هفت سال انجام خواهد شد و همه برای کسب موفقیت می‌آیند. من به این تیم و نفرات جدید امید دارم تا بتوانند نتایج خوبی بگیرند.

شیرآقایی در مورد عضویتش در کمیته فنی فدراسیون ووشو، بیان کرد: امیدوارم بتوانم از تجاربی که در این چند طال در بخش مربیگری کسب کرده استفاده کنم تا ایده‌های جدید و متنوعی را وارد کمیته فنی کنم.

وی در پایان از مسئولان فدراسیون ووشو به دلیل فراهم کردن شرایط مطلوب برای تیم ملی، قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha