تشکیل پرونده جریمه ۹۵میلیاردی قاچاق کالا در شهرستان دماوند

دماوند- ایرنا- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از تشکیل پرونده جریمه ۹۵میلیارد ریالی قاچاق کالا برای ۶ واحد صنفی متخلف در شهرستان دماوند خبر داد.

یه گزارش ایرنا، حجت فضلعلی با اشاره به گزارش پنج ماهه واحد بازرسی اداره صمت این شهرستان دماوند اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۹۸۱ فقره بازرسی از صنوف شهرستان دماوند صورت گرفت و از این تعداد ۲۱۸ واحد متخلف و پرونده‌هایی به ارزش ۹ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال تنظیم و جهت سیر مراحل قضایی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردیده شد.

تشکیل پرونده جریمه ۹۵میلیاردی قاچاق کالا در شهرستان دماوند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند افزود: گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بیشترین عناوین تخلفات گزارش شده و در بخش کالایی نانوایی، سوپر مارکت و میوه فروشی در بخش خدمات مکانیکی و املاک بیشترین گروه کالایی را به خود ثبت کرده‌اند.
وی افزود: همچنین در حوزه قاچاق کالا تعداد ۶۴ واحد مورد بازرسی قرار گرفت که از این تعداد ۶ واحد متخلف و پرونده‌هایی به ارزش ۹۵ میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی دماوند ارجاع شد.

تشکیل پرونده جریمه ۹۵میلیاردی قاچاق کالا در شهرستان دماوند

وی تصریح کرد: عمده کالاهای مکشوفه قاچاق انواع سیگار و تنباکو، برنج وارداتی، کود و سموم کشاورزی می‌باشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان از عموم شهروندان عزیز درخواست شده در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی با شماره تلفن ۱۲۴ تماس حاصل نمایند.

شهرستان دماوند در شرق استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha