۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۲۲
کد خبرنگار: 5479
کد خبر: 85577855
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پیام تبریک سرپرست وزارت خارجه افغانستان به عراقچی

۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۲۲
کد خبر: 85577855
پیام تبریک سرپرست وزارت خارجه افغانستان به عراقچی

تهران-ایرنا- سرپرست وزارت خارجه افغانستان در پیام تبریک خود به مناسبت انتخاب سید عباس عراقچی به عنوان وزیر امور خارجه ایران ابراز اطمینان کرد مناسبات بین دو کشور همسایه و برادر تحت مدیریت وزیر امور خارجه ایران بیش از پیش تحکیم و گسترش خواهد یافت.

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا، سرپرست وزارت خارجه افغاستان در پیامی انتخاب سید عباس عراقچی به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در پیام امیرخان متقی خطاب به عراقچی آمده است: با کمال خرسندی از انتخاب جناب عالی به حیث وزیر امور خارجه کشور برادر و دوست جمهوری اسلامی ایران اطلاع حاصل نمودم.

سرپرست وزارت خارجه افغانستان افزوده است: به این مناسبت صمیمانه ترین مراتب تبریک خود را به جناب شما ابراز داشته و اطمینان کامل دارم که مناسبات بین دو کشور همسایه و برادر تحت مدیریت خردمندانه شما بیش از پیش تحکیم و گسترش خواهد یافت.

متقی تاکید کرد: با اغتنام از فرصت یکبار دیگر برای جناب عالی صحت مندی و توفیقات مزید در امور محوله برای تحکیم روابط و همکاری های دو کشور همسایه و مسلمان تقویت و گسترش روز افزون مناسبات در تمامی زمینه ها و برای ملت شریف ایران، شکوفایی تعالی و سرفرازی را از بارگاه الله متعال مسئلت دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha