۸ طرح توزیع و توسعه شبکه برق هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت

بندرعباس - ایرنا - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان  از افتتاح و بهره‌برداری از هشت طرح تامین و توزیع برق و توسعه و اصلاح شبکه همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت:  این طرح ها با سرمایه گذاری ۹ هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال به سرانجام رسیده است.

به گزارش ایرنا، محمد کریمی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها، هفته دولت را فرصتی برای تبیین کارکردهای دولت در بخش های عمرانی و زیرساختی دانست و اظهار کرد: شرکت توزیع برق هرمزگان طی سال های گذشته و امسال قدم های موثری در راستای توزیع برق پایدار ، اصلاح و توسعه شبکه و به روز رسانی زیرساخت ها برداشته است.

وی اضافه کرد: طی هفته دولت امسال ۷۹ هزار و ۶۳۹ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با سرمایه گذاری ۹۹۹ هزار و ۴۶۹ میلیون ریال، ۲۸ هزار و ۴۰ متر شبکه فشار ضعیف زمینی با سرمایه گذاری ۹۱۰ هزار و ۴۵۹ میلیون ریال و ۱۳۶ هزار و ۳۳۴ متر شبکه فشار متوسط هوایی با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۹۴ میلیارد ریال بخشی از اقدامات دولت در راستای توسعه و اصلاح شبکه برق در هرمزگان به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال همچنین شاهد افتتاح ۱۶ هزار و ۳۵۸ متر شبکه فشار متوسط زمینی با سرمایه گذاری بیش از ۶۸۰ هزار میلیون ریال، احداث ۲۲۴ دستگاه پست هوایی با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال و بهره برداری از ۱۸ دستگاه پست زمینی با سرمایه گذاری بیش از ۵۷۲ هزار میلیون ریال هستیم که با بهره بردای از این طرح ها تاثیر چشمگیری در کاهش افت ولتاز و افزایش پایداری شبکه برق در مناطق شهری و روستایی استان خواهد داشت.

کریمی با اشاره به تاثیرگذاری تامین روشنایی معابر در افزایش ایمنی و امنیت شهری گفت: طی هفته دولت امسال طرح های ساماندهی، تعویض و توسعه سه هزار و ۷۱۴ دستگاه چراغ روشنایی معابر با سرمایه گذاری ۲۲۲ هزار و ۸۴۰ میلیون ریال در بندرعباس و دیگر شهرستان ها و بنادر استان به بهره برداری می رسد.

وی ابراز کرد:همچنین دراین هفته با تعمیر اساسی چهار دستگاه مولد ۲.۵ مگاواتی در جزیره تنب بزرگ با سرمایه گذاری ۱۲۰ هزار میلیون ریال، گام دیگری به سمت پایداری شبکه و تامین و توزیع برق بهینه و پایدار در جزایر استان نزدیک می شویم.

کریمی با اظهار امیدواری برای کارگزاران دولت وفاق و تجلیل از خدمات شهدای خدمت اضافه کرد: همه دولت ها در نظام جمهوری اسلامی در راستای توسعه زیرساخت های برق و انرژی هرمزگان گام های برداشته اند و اکنون شاهد به ثمر نشستن برخی از این طرح ها هستیم.

وی گفت: شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان آمادگی دارد تا با توسعه طرح های زیرساختی در بنادر و جزایر و شهرستان ها، زمینه افزایش رفاه و آسایش شهروندان با توزیع بهینه برق را فراهم کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha