پیام تسلیت سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت فرارسیدن سالروز اربعین حسینی

تهران- ایرنا- گ سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در پیامی فرا رسیدن سالروز اربعین حسینی (ع) را حضور همه آزادگان، عاشقان و ارادتمندان آستان مطهر حضرت سیدالشهدا (ع) به‌ویژه مسلمانان و شیعیان جهان تسلیت گفت. همچنین از زحمات و تلاشهای همکاران عزیز در شعب بانک مسکن استان‌های مرزی ایلام، کرمانشاه و خوزستان جهت میزبانی از عاشقان حسینی، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا؛ متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام حسین(ع) :
«إن لَم یَکُن لَکُم دینٌ و کُنتُم لاتَخافونَ المَعادَ فَکونوا اَحراراً فِی دُنیاکُم؛
اگر دین ندارید و از قیامت نمی‌ترسید؛ لااقل در دنیای خود آزاده باشید.»

«هم اکنون بزرگترین همایش مذهبی و اعتقادی تاریخ بشریت که جلوه ای از حقانیت اهل بیت (ع) و پیروزی شکوهمند حق بر باطل است؛ در پیش چشمان مشتاق عاشقان حسینی و آزادگان جهان در حال برگزاری است تا مصداق عینی مودت، مهربانی، اتحاد و یکپارچگی شیعیان و حق‌طلبان عالم باشد.
تداوم خط سرخ شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، مسیر نورانی را رقم زده است که گام نهادن در آن و تمسک به آموزه‌های این قیام تاریخی، بی نظیر و تکرارنشدنی موجب گره‌گشایی بسیاری از مشکلات بشری بدست عاشقان حقیقی او و زمینه ساز تعجیل در ظهور سید و سرورمان حضرت‌ بقیه الله الاعظم(عج) است.

بی‌شک در این مسیر، خدمت به زائران بارگاه ملکوتی سیدالشهدا (ع) و میزبانی شیفتگان اربعین حسینی، توفیقی است که هر ساله همکاران عزیز در شعب بانک مسکن استان‌های مرزی ایلام، کرمانشاه و خوزستان با تمام وجود برای انجام آن از یکدیگر سبقت می گیرند تا نام نیک خود را در زمره عاشقان ولایت و اهل بیت (ع) ثبت نمایند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی به حضور همه آزادگان، عاشقان و ارادتمندان آستان مطهر حضرت سیدالشهدا (ع) و بویژه مسلمانان و شیعیان جهان، صحت و سلامتی همه خادمان راستین حسینی را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم و امیدوارم که همه ما را در سایه لطف و عنایت آن امام همام قرار دهد.»

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha