۳۰ نیروگاه خورشیدی در حاجی‌آباد هرمزگان به بهره‌برداری رسید

بندرعباس - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) حاجی‌آباد هرمزگان گفت: همزمان با چهارمین روز هفته دولت، ۳۰ واحد نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی خانگی ویژه خانواده‌های تحت حمایت این نهاد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، سعید دهقانی روز دوشنبه در حاشیه بهره‌برداری از این نیروگاه‌های خورشیدی که با حضور معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری و جمعی از مسئولان محلی و به صورت نمادین در روستای شمیل حاجی‌آباد برگزار شد، افزود: برای راه‌اندازی این تعداد نیروگاه خورشیدی که با همکاری کمیته امداد، شرکت پیمانکار، بانک‌های عامل و شرکت توزیع برق حاجی‌آباد برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد احداث شد، اعتباری افزون‌بر ۴۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: همچنین در این روز تعداد ۲۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی شهرستان حاجی‌آباد به ارزش ۶۰ میلیارد ریال افتتاح و تحویل مددجویان شد.

۳۰ نیروگاه خورشیدی در حاجی‌آباد هرمزگان به بهره‌برداری رسید

رییس کمیته امداد حاجی‌آباد هرمزگان اظهار کرد: در عملیات احداث این واحدهای مسکونی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان حاجی آباد مشارکت و همکاری داشته‌اند.

دهقانی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر و فرا رسیدن هفته دولت، یکی از اهداف مهم کمیته امداد را توانمندسازی و فراهم کردن شرایط لازم به‌منظور خوداتکایی نیازمندان و محرومان جامعه دانست و گفت: کمک به احداث مسکن به عنوان یک خدمت ماندگار و ایجاد اشتغال با درآمد پایدار برای مددجویان از اصلی‌ترین وظایف کمیته امداد در حوزه توانمندسازی، خودکفایی و استقلال اقتصادی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت است.

در حال حاضر تعداد ۶ هزار و ۸۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان حاجی‌آباد است و از خدمات مختلف حمایتی این نهاد مقدس، انقلابی و اسلامی ایران بهره‌مند هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha