۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85578936
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی: هوشمندسازی فعالیت‌ها رویکرد پلیس است

گناباد-ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: هوشمندسازی فعالیت‌ها، توسعه کمی و کیفی خدمات و انجام وظایف محوله، رویکرد مهم فرماندهی انتظامی در بخش‌های مختلف این استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظم تقوی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی بجستان افزود: فرماندهی انتظامی در آستانه دهه آخر صفر طرح‌ها و اقدامات اثربخشی برای تامین امنیت زائران امام رضا (ع)‌ در خراسان رضوی و از جمله بجستان به عنوان نقطه ورودی مهم این استان در حال اجرا دارد.

وی ادامه داد: شهرستان بجستان با وجود مردم بصیر و تلاش ماموران انتظامی و امنیتی یکی از شهرهای آرام و همراه با امنیت بالا در استان خراسان رضوی به شمار می رود.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی: هوشمندسازی فعالیت‌ها رویکرد پلیس است

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در این نشست خواستار توجه بیشتر مسوولان و از جمله مدیران راه و شهرسازی به تامین مسکن پرسنل انتظامی شهرستان بجستان شد.

وی گفت: در جلسه اخیر مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با پزشکیان، رییس جمهور بر محرومیت زدایی و توجه بیشتر دولتمردان به رفع مشکلات و به خصوص تامین آب شرب این مناطق تاکید شد.

هادی محمدپور با اشاره به رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همه وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم تصریح کرد: دولتمردان و مسوولان باید رویکرهای علمی و برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تصمیم های قوی برای رفع مسائل و مشکلات جامعه تلاش کنند.

حسن حیدری فرماندار بجستان هم تامین امنیت پایدار را مهم‌ترین دستاورد فعالیت‌های نیروی انتظامی یاد کرد و گفت: با تعامل و همدلی مجموعه شورای تامین و نیروهای نظامی و انتظامی، امنیت و آرامش مطلوبی در این شهرستان ایجاد شده است.

در پایان این آیین؛ سرهنگ «اکبر محمدآبادی» به عنوان فرمانده انتظامی بجستان معرفی و از خدمات سرهنگ «احمدرضا شهنواز» در این سمت قدردانی شد.

مرکز شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha