۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۴۰
کد خبر: 85579361
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۶۰ طرح عمرانی و خدماتی در اسلامشهر همزمان با هفته دولت

اسلامشهر- ایرنا- فرماندار اسلامشهر از افتتاح و کلنگ زنی ۶۰ پروژه عمرانی و خدماتی با ۱۱۳۹میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسین حبیبی ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: آغاز عملیات اجرایی پروژه ۵۶۰ واحدی نهضت ملی مسکن با ۸۴۵میلیارد تومان اعتبار توسط بنیاد مسکن از جمله پروژه های مهم شهرستان در هفته دولت به شمار می رود.

افتتاح ۶۰ طرح عمرانی و خدماتی در اسلامشهر همزمان با هفته دولت

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اتمام ساخت سه مدرسه جدید با ۴۱کلاس درس افزود: افتتاح ساختمان کلانتری ۱۵، آغاز اصلاح هندسی میدان پیامبر اعظم(ص) و آغاز احداث ساختمان دهیاری شاتره از دیگر طرح های هفته دولت است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی تخریب و نوسازی سه خانه بهداشت در روستاهای قاسم آباد خشکه، فیروز بهرام و رضی آباد و احداث پایگاه سلامت سالور نیز آغاز می شود، تصریح کرد: عملیات اجرائی احداث مرکز خدمات جامع سلامت قائمیه و بهسازی مرکز خریداری شده خدمات جامع سلامت قاسم آباد نیز به اتمام رسیده و خدمات دهی در این دو مرکز در روزهای آتی آغاز می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهره برداری از فاز دوم بهسازی و روکش آسفالت محور احمدآباد مستوفی به طول ۵کیلومتر و بهره برداری از روشنایی این محور به طول ۶کیلومتر، ساماندهی و اصلاح خروجی بلوار حضرت معصومه(س) به آزاد راه تهران- قم و بهره برداری از بهسازی و روکش آسفالت محورهای رضی آباد به حسن آباد خالصه، کوی افسران و گلدسته نیز از جمله پروژه های حوزه راهداری محسوب می شوند.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب استان تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha