۱۰۶ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد اصفهان در مدارس سمپاد و نمونه دولتی پذیرفته شدند

اصفهان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان گفت: ۱۰۶ دانش آموز تحت حمایت این نهاد در آزمون ورودی مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) و نمونه دولتی پذیرفته شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد استان اصفهان، کریم زارع شامگاه دوشنبه اعلام کرد: ۲۴ دانش آموز تحت حمایت در آزمون ورودی مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و ۸۲ نفر نیز برای تحصیل در مدارس نمونه دولتی قبول شده اند.

وی با اشاره به ارائه خدمات تخصصی به دانش آموزان مستعد پایه های ششم و نهم برای شرکت در آزمون سمپاد و نمونه دولتی ادامه داد: با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی، برنامه های تخصصی با همکاری موسسات علمی فرهنگی همچنین برگزاری آزمون های شبیه سازی شده با شرایط آزمون اصلی و جلسات انگیزشی، برای بیش از ۱۱۲ نفر از مددجویان، این افتخار کسب شد تا دانش آموزان مستعد بتوانند در این مدارس بصورت رایگان ادامه تحصیل دهند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۷۹ دانش آموز با تلاش و پشتکار در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی استان پذیرفته شدند افزود: در حال حاضر بیش از ۳۸ هزار دانش آموز دختر و پسر تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هستند که امید می رود نبوغ علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و تربیتی آنها با حمایت خیران، پرورش یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با قدردانی از مساعدت خیران در تامین و ایجاد بسترهای آموزشی تربیتی برای فرزندان تحت حمایت گفت: عموم خیراندیشان استان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، یا شماره گیری #۰۳۱*۸۸۷۷*، هدایا و کمک های خود را به دست دانش آموزان تحت حمایت و نیازمندان برسانند.

به گزارش ایرنا، اکنون افزون بر ۱۲۵ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۳۱۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha