۶ شهریور ۱۴۰۳، ۴:۲۲
کد خبرنگار: 2451
کد خبر: 85579619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل وزارت بهداشت غزه از بحران در بیمارستان های منطقه خبر داد

تهران - ایرنا- منیر البرش مدیر کل وزارت بهداشت غزه گفت که فعالیت و کار بیمارستان های شهر غزه و شمال نوار غزه  در صورت ادامه اشغال و تلاش صهونیست ها برای جلوگیری از ورود سوخت، ظرف ۴۸ ساعت متوقف می شود.

به گزارش ایرنا، البرش در مصاحبه با المیادین تایید کرد که بیش از ۶۰ درصد داروها در نوار غزه در دسترس نیست و اشغال از محور «نتزاریم» به سمت نوار شمالی مانع از ورود واکسن شده است.

وی در خصوص وضعیت بیمارستان‌های غزه ادامه داد که پرسنل پزشکی ساعاتی پیش با وجود تهدید اشغالگران مبنی بر هدف قرار دادن بیمارستان شهدای الاقصی با اعلام منطقه عملیاتی، به بیمارستان بازگشتند.

البرش با اشاره به اینکه اشغالگران همچنان به گرسنگی دادن غیرنظامیان ادامه می‌دهند، خاطرنشان کرد که نمی توان برای کودکان زیر آتش و در نبود شرایط محیطی سالم واکسن تهیه کرد.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی به جنگ نسل کشی خود علیه نوار غزه ادامه می دهد و طی ۲۴ ساعت گذشته دو قتل عام انجام داده است که از این تعداد ۳۳ شهید و ۶۶ زخمی به بیمارستان ها رسیده اند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ۱۶ مهرماه ۱۳۹۲ تاکنون به ۴۰ هزار و ۴۳۵ شهید و ۹۳ هزار و ۵۳۴ مجروح رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha