۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85579910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پذیرش اولیه ۲۶۱ لرستانی در آزمون شهید زین الدین

۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۱
کد خبر: 85579910
پذیرش اولیه ۲۶۱ لرستانی در آزمون شهید زین الدین

خرم آباد - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: ۲۶۱ نفر از مجموع یکهزار و ۲۰۲ شرکت کننده، برای مرحله نخست آزمون شهید زین الدین در استان پذیرفته شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی جهانی روز سه شنبه در نشست هم‌اندیشی مرحله ارزیابی تکمیلی برگزیدگان مرحله نخست طرح شهید زین‌الدین اظهار کرد: پس از برگزاری آزمون کتبی در مرحله نخست مجاز به معرفی پنج برابر ظرفیت داوطلبان بودیم.

وی با اشاره به اینکه مدارک و مستندات افراد قبول شده مرحله نخست آزمون دریافت و بررسی شده است ادامه داد: با توجه به برگزاری این آزمون توسط جهاد دانشگاهی و تجربیات این نهاد در ارزیابی و مصاحبه تکمیلی، هماهنگی های لازم با هدف اجرای دقیق و رعایت عدالت در مرحله نهایی پیگیری شد.

ربیس جهاد دانشگاهی لرستان نیز با اشاره به اینکه در آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین یکهزار و ۲۰۲ نفر در استان با هم به رقابت پرداختند گفت: نتایج این آزمون پنج برابر ظرفیت مجاز جهت رقابت در مرحله ارزیابی تکمیلی اعلام شده است.

فرهاد فرامرزیان با اشاره به آمادگی کانون ارزیابی جهاد دانشگاهی جهت برگزاری مرحله تکمیلی ارزیابی و مصاحبه برگزیدگان مرحله نخست طرح افزود: این کانون تاکنون در اداراتی همچون امور مالیاتی، پشتیبانی امور دام و شرکت شیر پگاه لرستان نیز فعالیت داشته است.

آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین، جهت ورود متقاضیان کار به ادارات و سازمان‌های دولتی و یکی از شیوه‌های جدید جذب نیروی انسانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha