۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵
کد خبر: 85580261
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گشایش نخستین فرودگاه ۲۴ ساعته استرالیا در سال ۲۰۲۶

تهران- ایرنا- رسانه‌های استرالیایی از آغاز همکاری شرکت هواپیمایی سنگاپور با اولین فرودگاه ۲۴ ساعته این کشور که در سال ۲۰۲۶ گشایش می‌یابد، خبر دادند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از خبرگزاری اخبار استرالیا، یک فرودگاه جدید ۲۴ ساعته در سال ۲۰۲۶ در غرب سیدنی افتتاح می‌شود و خطوط هوایی سنگاپور به عنوان اولین هواپیمایی بین المللی اعلام شده است که در فرودگاه جدید حضور خواهد یافت.

با نزدیک شدن به ۸۰ درصد از ساخت و سازها، این فرودگاه پروازهای سنگاپور را به برنامه های فعلی خود برای پروازهای داخلی کانتاس و جت استار اضافه خواهد کرد.

سایمون هیکی، مدیرعامل فرودگاه غرب سیدنی گفت: آغاز همکاری با خطوط هوایی بین‌المللی نقطه عطفی فوق‌العاده برای فرودگاه بین‌المللی غرب سیدنی و منعکس‌کننده واکنش مثبتی است که ما از شرکت‌های هواپیمایی داشته‌ایم؛ به‌ویژه در رابطه با فرصت‌های بی‌سابقه‌ای که قابلیت ۲۴ ساعته ما به آنها ارائه می‌کند.

وی افزود: روند ایمن سازی خطوط هوایی سنگاپور به رسمیت شناختن «فرصت های برنامه ریزی منحصر به فرد» فرودگاه است که شرکت های هواپیمایی قادر خواهند بود در آینده از آن استفاده کنند.

هیکی گفت: ظرفیت پرواز در اواخر شب در فرودگاه بین‌المللی غرب سیدنی می‌تواند به مسافران تجاری سنگاپور این امکان را بدهد که یک روز کامل کار خود را در سیدنی به پایان برسانند، یک پرواز شبانه داشته باشند و قبل از اولین جلسه صبح روز بعد خود به سنگاپور برسند.

وی اضافه کرد: پروازهای آخر شب همچنین می‌تواند به مسافران این امکان را بدهد که با سرعت بیشتری از طریق مرکز فرودگاه چانگی به یکی از ۱۲۵ مقصد گروه خطوط هوایی سنگاپور متصل شوند.

لوئیس آرول، معاون منطقه ای شرکت هواپیمایی سنگاپور در جنوب غربی اقیانوس آرام، گفت: استرالیا بازار بزرگی برای این شرکت هواپیمایی است و این توافق نشان دهنده تعهد آنها به افزایش اتصال شبکه برای مسافران به مقصد و از مبدا سیدنی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha