عبدالحسینی: می‌خواستم خیلی چیزها را ثابت کنم/ هیچ چیز غرور انگیزتر از پخش سرود ملی نیست

تهران- ایرنا- سرمربی تیم امید کاراته ایران، گفت: می‌خواستم خیلی چیزها را ثابت کنم و بگویم که کاراته کشورمان توانمند است و می‌تواند دوباره در آسیا آقایی کند.

مجید عبدالحسینی پس از قهرمانی مقتدرانه شاگردانش در آسیا که با کسب چهار مدال طلا و یک برنز از ۶ فرصت به دست آمد، امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: یکی از منتقدان فدراسیون بودم، چون معتقد بودم مسیری که در راه قهرمانی می‌رود، اشتباه است و باید تغییر رویه بدهد.

وی افزود: اگر این دوره آمدم و مسئولیت تیم امید را قبول کردم برای این بود که می‌خواستم بگویم کاراته ایران خیلی توانمند است و به جای اجرای فنون نیاز به صحبت، جسارت و یادآوری دارد.

عبدالحسینی بیان کرد: با یک عده جوان که سه نفر از آنها حتی از ایران خارج نشده بودند، بهترین عملکرد را داشتیم و واقعا باید بگویم که بازیکنان تیم امید، حریفان آسیایی خود را کُتک زدند. در نهایت با ۶ بازیکن به چهار طلا و یک برنز رسیده و مقتدرانه قهرمان شدیم.

وی گفت: کسب چهار طلای متوالی در روز پایانی باعث شد تا چهار مرتبه سرود ایران نواخته شود که هیچ چیز غرور انگیزتر از این نیست. سال‌ها بود این اتفاق مهم برای کاراته ایران رقم نخورده بود.

سرمربی موفق امید کاراته ایران، بیان کرد: امیدوارم مسیری که ترسیم کرده‌ایم را با این نفرات جوان ادامه بدهیم، چراکه روزهای خوبی در انتظار کاراته ایران است.

قهرمان سابق جهان، گفت: بلافاصله اردوهای تیم را برای حضور در جهانی ایتالیا آغاز می‌کنیم. هرچند سن چند بازیکن ما دیگر به مسابقات امید نمی‌خورد که البته زیاد به این مسائل فکر نمی‌کنم و جوانان شایسته دیگری را وارد خواهیم کرد. امیدوارم فدراسیون تیم امید را باور کند و حمایت‌هایی که داشته را بیشتر کند. در حدود ۷۰ روز اردویی که برای آسیایی داشتیم، سختی کشیدیم و حالا حمایت بیشتر نیاز داریم.

عبدالحسینی: می‌خواستم خیلی چیزها را ثابت کنم/ هیچ چیز غرور انگیزتر از پخش سرود ملی نیست

وی گفت: شرایط مسابقات جهانی متفاوت است و این پروسه باید تغییر کرده و مسیر هموارتر شود. اگر تیم امید را باور کنند، قول می‌دهم در جهانی به شایستگی از نام کاراته کشور دفاع کنیم. همه می‌دانند که من از پیش بازنده نیستم و اجازه نمی‌دهم این زنجیزه قطع شود، چراکه می‌تواند آینده کاراته ایران را بسازد. ما فقط نیاز به حمایت داریم.

وی در پاسخ به این سئوال که نفرات تیم امید می‌توانند به‌زودی وارد تیم بزرگسالان شده تا بالاخره این تیم پس از سال‌ها پوست‌اندازی کند؟ گفت: تمام بچه‌های ما هر لظحه آمادگی کمک به تیم ملی بزرگسالان را دارند. اکنون تمرکز بچه ها به مسابقات جهانی ایتالیا معطوف است و بازیکنانم فعلا به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.

عبدالحسینی سپس به در پیش بودن مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا اشاره کرد و گفت: برای تیم ملی بزرگسالان کاراته ایران در پیکارهای آسیایی و سپس جهانی آروزی موفقیت دارم و صمیمانه امیدوارم دست پُربه کشور بازگردند.

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش بیان کرد: از تمامی مربیات زحمتکشی که بازیکنان تیم امید را ساختند و تحویل تیم ملی دادند، تشکر می‌کنم. کار اصلی را آنها انجام دادند و من به‌عنوان امانت‌دار و مکمل، کنار بچه‌ها بودم. همچنین از تمامی مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم که به ما اعتماد کردند تا این نتیجه خوب رقم بخورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha