۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۴۵
کد خبر: 85580511
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایان بحران بلانکو؛ مهاجم مورد علاقه نکونام به هفته سوم رسید

تهران- ایرنا- قرارداد مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال استقلال با تلاش مدیران این باشگاه سرانجام ثبت و کارت بازی او صادر شد تا این بازیکن برای همراهی آبی‌پوشان در هفته سوم لیگ برتر مشکلی نداشته باشد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، ماجرای باشگاه استقلال و گوستاوو بلانکو ۴۸ ساعت پیش از شروع مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران استارت خورد. در حالی که آبی‌پوشان تهرانی برای برگزاری با شمس آذر مهیای سفر به قزوین بودند، مشخص شد که مهاجم آرژانتینی نمی‌تواند به میدان برود!

مشکل اصلی الحاقیه‌ای بود که در قرارداد فصل گذشته این بازیکن گنجانده شد و این الحاقیه مورد موافقت سازمان لیگ قرار نگرفت و به همین دلیل، مجوز ثبت قرارداد این بازیکن داده نشد و از آنجایی که بازیکنان باید ۴۸ ساعت قبل از هر بازی قرارداد خود را ثبت کنند، او به دیدار با شمس آذر نرسید.

این ماجرا ادامه پیدا کرد و چالش بلانکو با باشگاه استقلال برطرف نشد تا بازیکن مورد علاقه جواد نکونام، سرمربی آبی‌ها، در هفته دوم لیگ برتر نیز غایب بزرگ این تیم لقب بگیرد.

پایان بحران بلانکو؛ مهاجم مورد علاقه نکونام به هفته سوم رسید

اما اصل الحاقیه چه بود؟

اخبار دریافتی از اردوی آبی‌پوشان حکایت از این دارد که با موافقت و امضای مدیرعامل وقت استقلال در فصل گذشته، مبلغ ۱۸۰ هزار دلار می‌بایست در زمان شروع فصل به بلانکو پرداخت شود و این بازیکن در آستانه شروع لیگ بیست‌وچهارم برگه الحاقیه را رو کرد و خواستار دریافت این مبلغ شد!

در روزهای گذشته مذاکرات میان باشگاه استقلال و بلانکو به صورت فشرده دنبال شد تا راهکاری برای حل این مشکل پیدا شود. آبی‌پوشان برای اینکه بتوانند از مهاجم فصل گذشته خود استفاده کنند، مجبور به انعقاد قرارداد جدیدی با او بودند.

پایان بحران بلانکو؛ مهاجم مورد علاقه نکونام به هفته سوم رسید

مذاکرات در نهایت منجر به توافق و عقد قرارداد شد و بلانکو امروز به طور رسمی قرارداد جدیدی را با استقلال به امضا رساند؛ قراردادی که تا پایان لیگ بیست‌وچهارم اعتبار دارد.

مدیران استقلال بلافاصله پس از عقد قرارداد با بلانکو راهی سازمان لیگ شدند تا با ثبت آن کارت بازی وی را دریافت کنند. لحظاتی پیش کانال رسمی باشگاه استقلال دراین‌باره نوشت:

پس از تلاش‌های صورت گرفته، امروز قرارداد گوستاوو بلانکو با استقلال ثبت و کارت بازی او صادر شد. به این ترتیب بلانکو می‌تواند در صورت صلاحدید کادرفنی، استقلال را در مصاف با هم‌نام خوزستانی همراهی کند.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha