بیش از ۳۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی بوشهر پرداخت شد

بوشهر_ ایرنا_ مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر از پرداخت سه هزار و ۵۴۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط این بانک در طول یک سال گذشته خبر داد.

سید محسن نجفی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شعب این بانک در استان از شهریورماه ۱۴۰۲ تا آغاز هفته دولت در سال ۱۴۰۳ ، از محل منابع قرض الحسنه این بانک، یک هزار و ۱۴۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به تعداد ۴۷۲ نفر در استان پرداخت کرده است.

وی افزود: شعب بانک کشاورزی همه ساله از محل سپرده های قرض الحسنه مردمی، در راستای حمایت از اقشار مختلف جامعه و ترویج ازدواج، فرزندآوری و اشتغالزایی و بهره مندی روستاییان از مسکن، تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد پرداخت می کنند.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر ادانه داد: با ارائه آمار عملکرد این بانک از شهریور ماه ۱۴۰۲ تا آغاز هفته دولت در سال جاری در خصوص اعطای تسهیلات قرض الحسنه در استان، ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری به تعداد ۸۴۵ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

نجفی گفت: مبلغ ۴۳۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به تعداد ۲۸۳ نفر از معرفی شدگان از محل اعتبار جز ۳ و ۴ بند الف تبصره ۱۸ از شهریور ماه سال ۱۴۰۲ تا آغاز هفته دولت توسط شعب بانک کشاورزی در استان پرداخت شده است .

وس عنوان کرد: ۵۰۳ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به تعداد ۱۹۴ از متقاضیان و مبلغ ۸۵۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه معیشتی طی این مدت پرداخت شده است .

مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر یاداور شد: طی یک سال اخیر، یک هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال تسهیلات بذور گواهی شده گندم توسط شعب پرداخت شده است.

وی گفت: صندوق بیمه بانک کشاورزی استان بوشهر توانسته است رتبه دوم بیمه گری نخیلات و رتبه اول بیمه میگوی پرورشی را کسب نماید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha