۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۵۲
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85580647
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انجمن سینمای جوان خراسان شمالی تجهیز شد

۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۵۲
کد خبر: 85580647
انجمن سینمای جوان خراسان شمالی تجهیز شد

بجنورد - ایرنا - معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تجهیزات سینمایی و دوربین خریداری شد و در اختیار انجمن قرار گرفت

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود مرواری سه شنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به شکل گیری دوره هفت ماهه فیلمسازی از دوره های معتبر در استان اضافه کرد: تشکیل شورای پیچینگ و حمایت از تولید فیلم های کوتاه هنرمندان پس از وقفه ۱۰ ساله با تامین اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال نیز گام دیگری در این عرصه بود.

وی به انعقاد تفاهم نامه با مجموعه انجمن سینمای جوانان برای میزبانی جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه در خراسان شمالی به عنوان یکی از برنامه های پیش رو اشاره کرد.

مرواری ادامه داد: برخلاف آن چه در خصوص خاموش بودن چراغ تماشاخانه های تئاتر مطرح می شد و با توجه به روند سخت تولید اثر نمایشی در سال گذشته، ۱۲ پروانه نمایش صادر شد و به اجرای عمومی درآمد.

وی میزبانی ۲ دوره جشنواره تئاتر استان و فراهم کردن شرایط یکسان برای برخورداری هنرمندان برای اجرا و حمایت و اعزام گروه ها به جشنواره منطقه ای را از دیگر اقدامات انجام گرفته عنوان کرد.

وی بیان کرد: تلاش شد تا خلاء جشنواره تئاتر رضوی در خراسان شمالی به گونه ای دیگر برطرف شود و با میزبانی بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی آیینی و سنتی، فضای پرنشاطی در استان رقم خورد.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha