۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۵
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85581063
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قرارگاه امام حسن(ع) شیروان بیش از هزار واحد مسکونی در دست ساخت دارد

بجنورد- ایرنا- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خراسان شمالی گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) یکهزار و ۱۶۱ واحد مسکونی شهرستان شیروان در دست ساخت دارد که مرحله بتن ریزی قرار دارد.

علی فخرانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با انتقاد از عملکرد ضعیف بانک ها در پرداخت تسهیلات اظهارکرد: بانک های عامل نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت مدنی با قرارگاه امام حسن(ع) کم کاری کرده اند.

وی افزود: امیدواریم با همکاری شهرداری شیروان صدور پروانه های این طرح که با تاخیر زیادی مواجه شده روند اجرای طرح سرعت گیرد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خراسان شمالی اضافه کرد: ۴۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی در کوی وحدت شیروان در دست اجرا است و علی رغم اینکه پیشرفت خوبی دارد در آزادسازی سهم الشرکه بانک مسکن دچار مشکل شدند.

وی ادامه داد: تسهیلات بانکی طرح به موقع پرداخت نمی شود و امید می رود با مساعدت بانک ها عملیات ساخت زودتر به اتمام برسد و به متقاضیان تحویل داده شود.

مشکل اخذ اسناد مالکیتی طرح های گلستان شهر

فخرانی تاکید کرد: تعدادی از طرح های نهضت ملی در بجنورد شامل موسسه بسیج اجتماعی، موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج در گلستان شهر دچار مشکل اخذ اسناد مالکیتی هستند.

وی بیان کرد: پیرو جلسات برگزار شده با شرکت آب منطقه ای توافقی شد که مسیل های مورد ادعای شرکت آب منطقه ای در گلستان شهر با ارائه طرحی جدید منتقل و جابجا و ساماندهی صورت گیرد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مشاور با هماهنگی شرکت آب منطقه ای انتخاب شده و در حال مطالعه است و ظرف یکماه آینده نتایج مطالعات را ارائه خواهد داد تا در کمیته فنی مطرح، مصوب و از این وضعیت خارج شود.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha