به گزارش ایرنا علیاکبر رضایی تبار روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: آموزش تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برگزار شد.
به گفته وی، به منظور تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری از سال گذشته تصمیم گرفته شد تا دورههای آموزشی را با موضوعات متنوع و تاثیرگذار در میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران برگزار کنیم.
مدیر سامانه HSE سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه تمامی دورهها بر اساس یک نیاز سنجی اولیه تعریف و برای برگزاری آنها نیز جزوات آموزشی به عنوان محتواهای قابل دسترس برای کارگران و کارمندان بازارها و میادین تهیه میشود، افزود: بر همین اساس دورههای مشتری مداری، بهداشت محیط و کنترل خشم تاکنون برای میادین ۲۲ گانه و بازارهای تابعه آن در شهر تهران برگزار شده و همچنان نیز ادامه دارد.
رضاییتبار ادامه داد: در جزواتی که به این منظور آماده میکنیم، مطالبی کاربردی پیرامون موضوعات دوره ها جمع آوری و در دسترس کارکنان و کارگران قرار می گیرد.
وی درباره اثربخشی این دورهها بیان کرد: با توجه به تنوع تحصیلاتی کارگران و کارکنان میادین و بازارهای شهرداری تهران که از مقطع ابتدایی تا تحصیلات عالی دانشگاهی را شامل میشود، بر همین اساس طبق اظهارات مدیران میادین و روسای بازارها این دوره ها این دورهها بازخوردهای خوبی در میان کارکنان داشته است.
نظر شما