بخش جدید جراحی زنان بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر افتتاح شد

آبادان - ایرنا - بخش جدید جراحی زنان بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر با ۳۳ تخت بستری روز چهارشنبه به مناسبت هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا رییس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر در آیین افتتاح این بخش گفت: بخش جراحی زنان بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر در زمینی با زیربنای ۵۸۴ مترمربع و هزینه ای بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال بازسازی، نوسازی و تجهیز شده است.

سمیه فلاح‌نژاد افزود: بیشتر بخش‌های این بیمارستان از سال قبل در حال بازسازی هستند تا خدمات بهتر درمانی به همشهریان ارائه شود.

امام جمعه خرمشهر نیز در این آیین گفت: مردم خرمشهر شایستگی بالایی برای دریافت خدمات دارند علاوه بر این مردم برای مراسم راهپیمایی اربعین و راهیان نور در این منطقه مراجعه می کنند.

حجت‌الاسلام محمد جواد عادل‌پور افزود: یک بیمارستان برای خرمشهر کفایت نمی‌کند و منتظریم وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی آبادان و همچنین تامین اجتماعی با ورود به بحث بیمارستان‌سازی، کلنگ دومین بیمارستان خرمشهر را به زمین بزنند.

وی با اشاره به ساخت بیمارستان قلب خرمشهر افزود: امیدواریم این بیمارستان به زودی تکمیل و شاهد ارائه خدمات آن به مردم باشیم.

همچنین خانه بهداشت روستای منیخ با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.

شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان زیرمجموعه خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha