۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85581410
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت ۵۰۰ روانشناس در بخش مشاوره بهزیستی کشور

۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰
کد خبر: 85581410
فعالیت ۵۰۰ روانشناس در بخش مشاوره بهزیستی کشور

کرج - ایرنا - معاون سلامت اجتماعی بهزیستی کشور اعلام کرد: بیش از ۵۰۰ روانشناس و مشاور زیر نظر این سازمان در سراسر کشور به ارائه خدمات روانشناختی در حیطه مشاوره پیش از ازدواج ، خانواده ، زوج ، تربیت کودک و درمان اعتیاد می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مهری السادات موسوی" روز چهارشنبه در آیین افتتاح مرکز مشاوره ۱۴۸۰ بهزیستی استان البرز افزود: برای ارایه یک مشاوره خوب ایجاد فضای مناسب فیزیکی آرام که در ساعات متمادی ارائه خدمات انجام می شود حائز اهمیت است .

معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور بر لزوم داشتن رویکرد علمی، دقیق و هدفمند و با نگاه به وضعیت فرهنگی و اجتماعی در فرایند ارائه خدمات تاکید کرد.

وی افزود: طی سال گذشته تعداد یک میلیون و ۶۸۸ هزار تماس موفق با خط ۱۴۸۰ در سراسر کشور برقرار شده و افراد تماس گیرنده از خدمات متخصصان در این زمینه بهره مند شده اند.

معاون سلامت سازمان بهزیستی کشور یادآورشد: با توجه به اینکه مشاوران خطوط ۱۴۸۰ حتی در تعطیلات رسمی، ملی و مذهبی در مرکز حضور فیزیکی دارند و به ارائه خدمات مشاوره می پردازند امیدوارم که در آینده ای نه چندان دور با ارتقاء امکانات ، امکان برقراری تماس در خارج از فضای فیزیکی و ارایه خدمات مشاوره میسر شود.

وی گفت :استان البرز با توجه سکونت قومیتهای مختلف از سراسر کشور از نقاط دارای آسیب پذیری بالای اجتماعی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha