هشتمین جشنواره تئاتر ولایت برگزار شد/هدایت برگزیدگان به رشته هنر

تهران - ایرنا - معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره تئاتر ولایت ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: برگزیدگان این جشنواره با آموزش های لازم به رشته هنر هدایت می‌شوند.

به گزارش ایرنا از کمیته امداد، مهدی سلامی روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: این جشنواره با موضوع عاشورا و به منظور استعدادسنجی و ایجاد انگیزه در میان دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت به منظور ارتقای علمی و فرهنگی و همچنین ادامه فعالیت علاقه مندان در رشته هنر در دو مرحله مقدماتی و پیشرفته به صورت فردی و گروهی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یکی از ابعاد توانمندسازی شناسایی نقاط قوت و استعداد مددجویان تحت حمایت است؛ تصریح کرد: پس از شناسایی استعداد مددجویان تحت حمایت با آموزش های لازم در مسیر رشد قرار می گیرند.

هشتمین جشنواره تئاتر ولایت برگزار شد/هدایت برگزیدگان به رشته هنر

سلامی گفت: در همین راستا از اردیبهشت امسال دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه و دانشجویان تحت حمایت ۳۱ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که ۲۱ اثر قابل قبول و ۸ اثر مشروط به تغییرات و دو اثر رد شد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران ادامه داد: امروز رقابت نهایی برای ۲۹ گروه با حضور داوران و هنرمندان تئاتر، تلویزیون و سینما برگزار شده است که از گروه های اول تا سوم و نفرات اول تا سوم بازیگری و همچنین کارگردانی خانم ها و آقایان انتخاب می شوند.

وی اعلام کرد: اختتامیه این جشنواره نیز مهرماه سال جاری برگزار و از افراد و گروه های برتر تجلیل خواهد شد و سال گذشته نیز ۱۰۶ مددجو به صورت مجازی در جشنواره تئاتر ولایت شرکت کردند که از این تعداد نیز ۱۲ نفر رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha