۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۰
کد خبرنگار: 5284
کد خبر: 85581619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لغو و تاخیر در پروازهای فرودگاه آیندهوون هلند

۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۰
کد خبر: 85581619
لغو و تاخیر در پروازهای فرودگاه آیندهوون هلند

تهران-ایرنا- اختلال در سیستم‌ها و شبکه‌های فناوری اطلاعات فرودگاه آیندهوون هلند موجب لغو و تاخیر پروازهای این فرودگاه شد. هنوز هیچ حمله سایبری گزارش نشده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، مسوولان فرودگاه آیندهوون هلند امروز (چهارشنبه) اعلام کردند که به خاطر مشکلات و اختلالات مربوط به فناوری اطلاعات در وزارت دفاع این کشور، ترافیک هوایی در این فرودگاه متوقف شده است.

در اعلامیه مسوولان فرودگاه آیندهوون آمده است که بخشی از امکانات این فرودگاه به وزارت دفاع اختصاص دارد.

این اختلال همه پروازهای روز چهارشنبه را دست‌کم تا پنج ساعت متوقف کرد. به گزارش وب سایت فرودگاه آیندهوون دست‌کم 14 پرواز امروز لغو شده است و سه پرواز از فرودگاه ویز آلمان به فرودگاه‌های دیگر تغییر مسیر داده‌اند.

یک سخنگوی وزارت دفاع هلند گفت که ممکن است همه خدماتی در این کشور که به شبکه فناوری این وزارتخانه وابسته هستند، تحت تاثیر قرار گیرند. به دلیل نگرانی‌های امنیتی، تعداد سرویس‌هایی که به این شبکه متکی هستند، اعلام نشد.

سرویس‌های اورژانس هلند همچنین یک قطعی سراسری را گزارش کردند که سیستم هشدار و ارتباطات معمول آن را مختل کرد، اگرچه شماره‌های اورژانس ملی همچنان کار می‌کردند.

هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث این اختلال شده است، اما منابعی در مرکز ملی امنیت سایبری که آن نیز تحت تأثیر قرار گرفته است، به رسانه محلی AD گفتند که هنوز هیچ نشانه‌ای از حمله سایبری وجود ندارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha