۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۱۲
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85581808
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار خوزستان: تغییرات مدیریتی نباید خللی در کار مسوولان ایجاد کند

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان با بیان این که تغییرات نباید خللی در کار مسئولان ایجاد کندتاکید کرد: ترک فعل توسط هیچ مدیری پذیرفتنی نیست و تمام کارها باید طبق روال معمول دنبال شود.

به گزارش ایرنا علی اکبر حسینی محراب روز چهارشنبه در شورای اداری استان که در محل استانداری برگزار شد ضمن قدردانی از زحمت تمام مسئولان در برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی گفت: آمار تصادفات استان در ایام اربعین نسبت به سال قبل کمتر بود هر چند فوت و مصدوم شدن یک‌ نفر هم برای ما آزار دهنده است.

وی افزود: باید جلسات اربعین سال بعد از اکنون برگزار و آسیب شناسی لازم در ۲ مرز انجام شود تا سال بعد شرایط بهتری داشته باشیم.

استاندار خوزستان گفت: امروز مسئله اربعین با زندگی مردم استان گره خورده و باید بحث ایمنی راه‌های منتهی به ۲ مرز شلمچه و چذابه مدنظر باشد همچنین باید چهار بانده کردن محور اهواز به خرمشهر را از اکنون با جدیت دنبال کرد.

وی ضمن گرامی داشت شهدای دولت از جمله شهید باهنر و رجایی بیان کرد: این ۲ شهید بزرگوار جزو مسئولانی بودند که همواره خدا را ناظر بر اعمال خود می‌دانستند همچنین شهید رییسی با عملکرد خود نشان داد که یک‌ انسان می‌تواند خالصانه برای خدا کار کند.

اختیارات استان‌ها افزایش می یابد

حسینی محراب به جلسه استانداران با رییس جمهوری اشاره کرد و گفت: در این‌ نشست آقای رییس جمهور مسائل مهمی را مطرح کرد و معتقد است که مردم باید در اولویت همه مسائل قرار داشته و نباید لحظه ای از خدمت رسانی غافل شد. همچنین نسبت به تعامل با مدیریت شهری و شوراها و مسائل مرتبط با امنیت مردم متذکر شد.

استاندار خوزستان گفت: رییس جمهور معتقد به افزایش اختیارات استان‌ها و ارائه نقشه راه از سوی همه استانداران بود آقای پزشکیان خود را یک اصولگرا همراه با عدالت محوری می‌داند و معتقد است که باید اختلافات را کنار گذاشته و نسبت به اجرای طرح‌های توسعه محور اقدام کرد.

حسینی محراب گفت: تمامی مدیران باید در اجرای طرح‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته و با برنامه‌ریزی لازم، مانع از برگشت بودجه استان شوند. همچنین بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات فرزندآوری، مسکن و ازدواج اقدام کنند چرا که بخش زیادی از درخواست های جوانان استان مربوط به این موضوع است.

خط قرمز استان خوزستان خاموشی برق است

استاندار خوزستان به مصرف بهینه برق شهروندان و صنایع استان در روزهای گرم سال اشاره کرد و گفت: امسال بسیاری از صنایع استان به دلیل کمبود برق، دچار مشکل شدند که بنا شد از ۱۵ شهریورماه، مجددا روال طبیعی خود را دنبال کنند. از آنجا که خوزستان یک استان گرمسیر بوده نباید قطعی برق داشته باشد لذا خط قرمز این استان خاموشی برق است.

حسینی محراب به فصل مدارس و دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: باید تمام موارد مربوط به امنیت دانش آموزان، سرویس مدارس و سیستم‌های خنک‌ کننده در کلاس درس مدنظر باشد و اقدامات لازم پیش از شروع مدارس انجام شود.

وی ضمن تبریک به خبرنگاران استان به جهت فرا رسیدن روز خبرنگار بیان کرد: اگرچه قدری دیر است اما از همینجا به همه کسانی که در بخش رسانه فعالیت می کنند تشکر می‌کنم.

۲ هزار و ۲۲۴ طرح در استان آماده افتتاح است

استاندار خوزستان گفت: همزمان با هفته دولت ۲ هزار و ۲۲۴ طرح در استان آماده افتتاح است که امیدواریم با این کار، رضایت مردم را جلب کنیم همچنین سعی کردیم امکانات را به صورت عادلانه در استان توزیع کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۸۵ هزار شغل در چند سال گذشته در استان ایجاد شد افزود: در ۲ سال اخیر توجه به زنجیره خوشه‌های صنعتی باعث اشتغالزایی خوبی در استان شد که انتظار داریم این روند با جدیت دنبال شود.

استاندار خوزستان در پایان گفت: با توجه به تردد اتباع خارجی در مرزهای استان، تمامی امکانات باید تا سی ام صفر برقرار باشد تا با مشکلی مواجه نشویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha