۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۲۴
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85581855
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

۶ دستگاه اجرایی برتر خوزستان تجلیل شدند

۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۲۴
کد خبر: 85581855
۶ دستگاه اجرایی برتر خوزستان تجلیل شدند

اهواز - ایرنا - طی مراسمی در شورای اداری خوزستان از ۶ دستگاه برتر خوزستان در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی تجلیل شد.

به گزارش ایرنا این مراسم که روز چهارشنبه با حضور استاندار خوزستان و برخی از مسئولان استانی در محل استانداری برگزار شد از ۶ دستگاه برق منطقه ای، اقتصاد و دارایی، کمیته امداد، استاندارد، جهادکشاورزی و فنی و حرفه ای تقدیر به عمل آمد.

مهرداد نیکو رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: در این ارزیابی، ۸۵ درصد دستگاه‌های اجرایی استان مورد بررسی و رصد قرار گرفتند و هر ۶ دستگاه برتر رتبه بالایی در کشور داشتند.

وی خواستار بهره‌گیری از شیوه‌های نوین مدیریتی توسط دستگاه‌های اجرایی استان شد و افزود: می‌توان با اصلاح فرایندهای مشکل‌دار به بهره‌وری بیشتر دستگاه‌ها کمک‌ کرد.

۶ دستگاه اجرایی برتر خوزستان تجلیل شدند

نیکو گفت: بر خلاف سال‌های گذشته، برای اولین بار دستگاه‌های ملی در فرایند تعیین دستگاه برتر استان مشارکت داشتند همچنین تمام ارزیابی های ملی و استاتی با یک نگاه انجام شد.

وی با بیان اینکه خوزستان و مازندران به لحاظ دقت در ارزیابی جزو استان های برتر کشور بودند افزود: ارزیابی عملکرد سالیانه دستگاه های اجرایی در ۲ بعد عمومی و اختصاصی انجام شد.

ریس سازمان مدیریت برنامه ریزی خوزستان گفت: ابتدا تمامی بخشنامه‌ها به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و سپس ارزیابی عملکرد انجام و امتیازات هر دستگاه‌ها مشخص شد. در ادامه اعترضات دستگاه‌ها بررسی و در نهایت نتایج نهایی اعلام شد.

همچنین در پایان این مراسم از تعدادی مواکب مستقر در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه تجلیل شد.

۶ دستگاه اجرایی برتر خوزستان تجلیل شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha