۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۰۹
کد خبر: 85581910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۰ طرح در دماوند افتتاح شد/ برگزاری یادواره شهدای دولت

دماوند- ایرنا- به مناسبت هفته دولت ۱۱۰ طرح عمرانی ، اقتصادی ، صنعتی و اشتغالزایی با ۱۰هزار میلیاردریال هزینه روز چهارشنبه در شهرستان دماوند به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، استاندار تهران درحاشیه افتتاح این طرح های عمرانی، کشاورزی و صنعتی به خبرنگاران گفت: امروز همزمان با هفته دولت و ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر، در شهرستان دماوند چندین پروژه که توسط بخش خصوصی می باشد، مورد بهره برداری قرار گرفت.

علیرضا فخاری افزود: در این پروژه ها هم در بخش تولید کابل و هم تولید ایمپلنت برای موضوعات پزشکی و دیگر بخش های تولیدی، هم در بخش کشاورزی و تولیدات گلخانه ای و هم در بخش پروژه مسکن مهر که جزو تعهدات بوده، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی گفت: از جمله موضوعات مطرح شده در پروژه مسکن ملی و مهر تامین زیرساخت ها و فراهم سازی بخش محوطه سازی و نیازمندی های عمومی مردم بود که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

فخاری ادامه داد: لازم است از همت بالای بخش خصوصی نیز تشکر کنیم و همچنین جوانان غیور و فارغ‌التحصیلی که برای آینده خود تصمیم گرفتند و تلاش می کنند تا به اهداف بلند در حوزه تولید دست یابند تا شاهد تقویت بخش تولید و فراهم سازی زمینه خودکفایی در سطح شهرستان و استان باشیم.

۱۱۰ طرح در دماوند افتتاح شد

وی گفت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی در سال جاری باید مصرف آب را با سیاست توزیع مناسب در اولویت اول تامین آب شرب مردم است و بعد در سایر بخش ها مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی بیان کرد: یکی از مواردی که ممکن است شاهد کاهش تولید برق باشیم، رها سازی آب سدها است که لازم است با یک سیاست توزیع مناسب و اقدام حرفه ای این کار انجام شود تا آب شرب مردم و پس از آن کشاورزی و بعد صنعت تامین شود.

فخاری ادامه داد: عمده ترین بخش مصرف آب کشاورزی است که البته از روش و شیوه های مصرف جدید استفاده نکنیم قطعا با مشکل تامین آب کشاورزی مواجه خواهیم شد.

وی تصریح کرد: اگر نتوانیم از سیستم های برق آبی تولید آب کنیم، باید نظام توزیع برق را مدیریت کرده و کنترل کنیم که از همه شهروندان استانی می خواهیم در مصرف برق صرفه جویی کنند.

استاندار تهران گفت: ما با کمبود برق مواجه هستیم و این مهم طبیعی است چرا که به دلیل فرسودگی شبکه و یا افت ولتاژ که ناشی از اقداماتی است که باید جبران شود در تامین برق که نخستین اقدام جلوگیری از مصرف بی رویه و ناعادلانه برق است و توصیه می کنم به همه پدر و مادرهای خانواده که به این مهم توجه کنند چراکه اولویت ما تامین مصارف برق خانگی است که زمانی که این مهم تامین شد جریان کسری ما در جای دیگر اثرخواهد گذاشت که آن هم در مراکز صنعتی است.

فخاری افزود: درخواست صنعتگران نظام بخشی در حوزه قطع برق است که با حوزه توانیر صحبت شد که با توجه به همراهی حوزه بخش خصوصی لازم ما نیز برای تامین برق عادلانه در حوزه تولید همراهی داشته باشیم.

۱۱۰ طرح در دماوند افتتاح شد

به گزارش ایرنا، در سفر یک روزه استاندار به دماوند، ۲۲۰ واحد مسکن مهر مهک و فاز دوم یک گلخانه، حضور در سومین یادواره شهدای دولت بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع دماوند و افتتاح ۱۱۰ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار یک هزار میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در شهرستان دماوند افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح شرکت کابل در شهرک صنعتی شماره ۲، تولید کننده انواع سیم و کابل آلومینیوم با ظرفیت تولید سالیانه ۱۵۲۰۰ تن و ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ظرفیت اشتغال مستقیم ۳۴ نفر، افتتاح شرکت تفلون نسوز، تولیدکننده تفلون و پلی آمید با ظرفیت تولید سالیانه در مجموع ۵۰۰ تن وبا حجم سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان وظرفیت ایجاداشتغال مستقیم ۷۰ نفر با حضور مسئولان برگزار شد.

شرکت درمان یار تولیدکننده انواع پیچ ستون فقرات و نیل با ظرفیت تولید سالیانه در مجموع ۵۰ هزار عدد پیچ و نیل و با حجم سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومان و ظرفیت ایجاد اشتغال مستقیم ۱۵ نیز در این سفر یک روز به بهره برداری رسید.

واگذاری ۲۲۰ واحد مسکونی سایت یک نهضت اقدام ملی مهک شهرستان دماوند در زمینی به مساحت ۳۰ هزار و ۱۱۸ مترمربع، زیربنایی ۱۲ هزار و ۴۳۸ مترمربع در ۶ بلوک ساختمانی احداث شده در این سفر به مالکان تحویل شد.

فاز ٢ گلخانه شرکت تعاونی فارغ‌التحصیلان شهرستان دماوند در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع احداث شده که در فاز اول گلخانه به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع با هدف تامین ۲۲۰ هزارشاخه گل رز هلندی بهره برداری شد که در سال جاری ۴۰۰۰ متر گلخانه جدید با هدف تولید گل ارکیده و اشتغال زایی پایدار بیش از ۱۰ نفر بهره‌برداری گردید.

سومین یادواره ۱۹ شهید دولت شهرستان دماوند 

شامگاه چهارشنبه یادواره نوزده شهید دولت شهرستان دماوند در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم فخاری استاندار تهران، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، حجت الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه دماوند، کیهان مدیر کل حوزه استاندار، امیری بخشدار رودهن، حسین‌پور بخشدار مرکزی دماوند، مسگریان دستیار ویژه استاندار در امور مردمی سازی، کبیری مشاور استاندار، سلطان‌آهی معاون عمرانی فرماندار دماوند، سرهنگ ملکی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، رضایی‌مهر شهردار دماوند، صفری شهردار رودهن، سیری مسئول حراست فرمانداری، رضاهاشمی رئیس شورای شهرستان و جمعی از رؤسای ادارات، خانواده‌های شهدا و جانبازان، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و جمع کثیری از شهروندان حضور داشتند.

استاندار تهران در یادواره شهدای دولت دماوند:
مردم مهم‌ترین عنصر قدرت ملی هستند/ خدمت صادقانه و بدون منت، ویژگی کارمند انقلابی است

 فخاری، استاندار تهران، شامگاه امروز در سومین یادواره شهدای دولت شهرستان دماوند با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۹ شهید دولت این شهرستان، سخنانی را در خصوص اهداف و فلسفه وجودی انقلاب اسلامی و اهمیت پایبندی به اصول آن بیان کرد.
وی در آغاز با اشاره به فلسفه وجودی انقلاب اسلامی، تأکید کرد که این انقلاب با هدف انسان‌سازی، تمدن‌سازی و تغییر درونی برای پویایی جامعه و تحقق آرمان‌ها شکل گرفته است.
استاندار تهران اظهار کرد: انقلاب اسلامی فرصتی را فراهم کرد تا در دل ناملایمات دوران، جامعه‌ای شکل بگیرد که پایه و اساس آن بر آموزه‌های دینی، هدایت قرآن و سیره ائمه اطهار است و این هدایت ماندگار می‌تواند آینده جایگاه انسانی وابستگان به انقلاب را تضمین کند.

فخاری در ادامه با تاکید بر اهمیت معرفت، اندیشه و تفکر در پیشبرد اهداف انقلاب افزود: در تغییرات پیش رو، با همه سهولت و سختی‌ها، از طریق معرفت، اندیشه و هدایت جریان ولایی، می‌توانیم به نقطه‌ای قابل اطمینان برسیم و برای رسیدن به جایگاه والا، نیازمند هادیانی هستیم که ما را راهنمایی کنند و شهدا از همین جنس هستند.

استاندار تهران ادامه داد: تراز کارمند انقلاب اسلامی شامل صداقت، راستگویی، گم نکردن هدف، نداشتن ولع و طمع برای پست و مقام، و ایثارگری است؛ یعنی کارمند باید با تمام وجود خود را در راه خدمت ببیند و بدون منت کار کند.

شهرستان دماوند در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha