۸ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۲۷
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85582049
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نخستین مرکز کنترل ترافیک بجنورد افتتاح شد

۸ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۲۷
کد خبر: 85582049
نخستین مرکز کنترل ترافیک بجنورد افتتاح شد

بجنورد-ایرنا- نخستین مرکز کنترل ترافیک بجنورد همزمان با هفتمین روز از هفته دولت با حضور استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

شهردار بجنورد در حاشیه آیین افتتاح این مرکز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اجرای این طرح مطالبه ۱۴ سال گذشته شهروندان جهت رفاه و امنیت مردم بوده است که ۱۲ سال قبل مطالعات آن انجام شد ولی بنا به دلایلی به تعویق افتاد.

سید محمدعلی کشمیری اظهارکرد: مجموع کل اعتبارات پیش بینی شده برای این طرح ۱۷۵ میلیارد ریال و تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری برای آن هزینه شده است.

وی افزود: ۲۵ نقطه شهر بجنورد نیاز به نصب دوربین های ثبت تخلف دارد و در فاز نخست ۱۲ دوربین خریداری، جانمایی و نصب شده است با توجه به تردد و ترافیک شهری احتمال افزایش دوربین ها در نقاط مختلف شهر وجود دارد.

شهردار بجنورد اضافه کرد: این اقدامات در راستای ارتقای ایمنی تردد در مسیرهای ترافیکی انجام شده و علاوه بر کنترل سرعت، تخلفات دیگری مانند تردد غیرمجاز نیز ثبت خواهد شد.

وی افزایش نظارت بر تردد و سرعت خودروها، کاهش تخلفات رانندگی، پیشگیری از تصادفات و ارتقای ایمنی عبور و مرور را از مزایای طرح برشمرد و ادامه داد: امید می رود با تامین اعتبارات لازم، دوربین های ثبت تخلف عبور و مرور به‌ منظور کاهش سرعت و شدت تصادفات در مسیرهای مورد نیاز انجام شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان بجنورد به عنوان مرکز استان ۳۲۴ هزار نفر جمعیت دارد که ۲۳۰ هزارنفر آن در شهر بجنورد ساکن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha