۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85582183
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرایط برای تعیین تکلیف کالاهای رسوبی سنواتی بندر بوشهر تسهیل شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: از مجموع کالاهای رسوبی سنواتی بندر بوشهر تاکنون 97 درصد تعیین تکلیف شده و مابقی آن نیز با تحقق تعامل بین دستگاهی بزودی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد شکیبی نسب روز پنجشنبه در نشست بررسی کالاهای رسوبی سنواتی در بندر بوشهر با حضور دادستان و دستگاه های اجرایی ذیربط در فرایند ترخیص کالا اظهار کرد: با عزم و اهتمام جدی دستگاه های یاد شده شرایطی فراهم شده تا با ترخیص کالاهای رسوبی سنواتی، علاوه بر آزادسازی فضای انبارها، نوبت انتظار شناورها برای تخلیه در بندر بوشهر نیز کاهش پیدا کند.

وی افزود: رویکرد بنادر استان بوشهر ارائه خدمات مطلوب و موثر به ذینفعان بندری در کمترین زمان ممکن است که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: با هدف ترغیب تجار و بازرگانان در بندر بوشهر چنانچه کالایی در کمتر از پنج روز از بنادر ترخیص شود از پرداخت هزینه انبارداری معاف خواهند بود.

شکیبی نسب ادامه داد: بنادر معبری برای کالاها محسوب شده از این رو اهتمام تیم مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ارائه خدمات مطلوب و با استانداردهای لازم است که این مهم با همراهی و تعامل 28 دستگاه اجرایی مرتبط در فرایند ترخیص و ارائه رهنمودهای سازمان‌های نظارتی قابلیت بهبود دارد.

بیشتر بخوانید

میزان ترانزیت مشتقات نفتی در بندر بوشهر از مرز یک میلیون تن گذشت

۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار بنادر بوشهر جذب شد

شکیبی نسب اظهار کرد: در این راستا نشست‌های ماهانه و بازدیدهای میدانی با حضور دستگاه های نظارتی و همچنین تجار و بازرگانان انجام می شود.

وی همچنین از حضور موثر دستگاه‌های قضایی از جمله رئیس کل دادگستری، سازمان بازرسی، دادستان و سایر دستگاه‌های مرتبط حاضر در کارگروه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای ترخیص کالاهای رسوبی سنواتی قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha