۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85582317
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های روستایی همدان اهدا شد

همدان-ایرنا- مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور گفت: هزار و ۵۰۰ نسخه کتاب با عناوین منتخب از سوی این سازمان به کتابخانه‌های عمومی و تازه تاسیس روستاهای «ده‌پیاز» و «کوزره» اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عاطفه زارعی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کتاب ها در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و کمک به توسعه مناطق کم‌برخوردار روستایی اهدا شده است.

وی افزود: این کتابخانه ها به منظور توسعه مناطق روستایی و کم‌برخوردار ساخته شده و در اختیار علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی قرار داده شده است و کتابخانه ملی ایران نیز در کنار بانک پاسارگاد و نهاد کتابخانه‌های عمومی، نقش حمایتی خود را ایفا می کند.

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور خاطرنشان کرد: رویکرد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، حمایت از کتابخانه های عمومی به خصوص در مناطق روستایی به منظور ترویج فرهنگ مطالعه در بین آحاد جامعه است که به طور حتم موجب توسعه فرهنگی جامعه خواهد شد.

زارعی تصریح کرد: بخش عظیمی از مراجعه کنندگان کتابخانه های روستایی، بانوان و مادران هستند که علاوه بر ارتقا سطح دانش و آگاهی خود، تاثیر بسزایی در تربیت فرزندان و توسعه فرهنگی و اجتماعی جوامع دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha