راهیابی نماینده پاراتکواندو ایران به دیدار رده‌بندی

پاریس- ایرنا- نماینده وزن ۴۷- کیلوگرم پاراتکواندوی بانوان ایران در مبارزه نخست خود در پارالمپیک پاریس برابر حریفی از پرو شکست خورد. 

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، در ادامه رقابت‌های روز نخست پاراتکواندوی پاریس ۲۰۲۴، مریم عبدالله‌پور نماینده وزن ۴۷- کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست برابر کارانزا اسپینوزا از پرو با نتیجه ۱۹ بر ۹ شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

عبدالله‌پور برای اینکه در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار نهایی می‌شد. با دیسکالیفه شدن حریف مکزیک مقابل نماینده پرو به دلیل خطای فنی، مریم عبداله‌پور به دیدار رده‌بندی وزن ۴۷-  راه یافت.

پیش از این زهرا رحیمی نماینده وزن ۵۲- کیلوکرم ایران در مبارزه نخست مقابل حریف خود از چین با نتیجه قاطع ۱۳ بر ۲ صاحب برتری شده بود.

دکتر مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر سرپرست کاروان فرزندان ایران، هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو،‌ دکتر جلیل کوهپایه‌زاده رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، آرمیتا رضایی‌نژاد سرپرست معنوی کاروان و جمعی از اعضای کاروان در سالن گرند پله حضور دارند و از نزدیک نظاره‌گر رقابت‌های نمایندگان کشورمان در رشته پاراتکواندو هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha