۲۵هزار بسته نوشت افزار ویژه دانش آموزان نیازمند در فارس توزیع شد

شیراز - ایرنا - با حضور استاندار فارس و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۵ هزار بسته نوشت افزار ویژه دانش آموزان نیازمند در این استان و شهر شیراز توزیع شد.

به گزارش ایرنا، روز پنجشنبه و در آخرین روز از هفته دولت طی آیینی در باغ عفیف آباد شیراز و باحضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این میزان نوشت افزار توزیع شد.

استاندار فارس در این آیین ضمن قدر دانی از حضور سرادر حزنی درفارس و نگاهش به رفع محرومیت از این استان به اقدامات موثر و قابل توجه فرماندهی سپاه فجر استان فارس اشاره کرد و افزود: توجه به نیازمندان و محرومین و ابتکار عمل و خوش سلیقگی دو ویژگی بارز سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر است .

وی اضافه کرد: همچنین شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز، کمیته امداد حضرت امام(ره)، سازمان بهزیستی، سازمان آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها و نهادها، همگی برای خدمت به مردم، بویژه افراد نیازمند در میدان هستند.

استاندار افزود: در کنار اقدامات رفاهی که برای دانش آموزان نیازمند انجام می شوند، عجین کردن مسائل فرهنگی و ارسال پیام های متعدد فرهنگی و اجتماعی کار بسیار ارزشمندی است؛ توجه به روح، معنویت و جایگاه انسانی همزمان با توجه به جسم همواره مورد تاکید و قطعا موثر است.

ایمانیه با اشاره بر اینکه ۲۵ هزار بسته‌ای که امروز با تلاش چند ماهه، توزیع می شود اظهار داشت: سپاه همواره پاسدار انقلاب اسلامی بوده است و یقین داریم حرکت هایی که باعث رضایت مردم می شود، رضایت خداوند متعال را در پی خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha