۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۳۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85582571
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ نفر در دهگلان خدمات رایگان دندانپزشکی دریافت کردند

سنندج- ایرنا- رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به ۷۰ نفر در روستای بله دستی شهرستان دهگلان توسط گروه جهادی دانشجویان خبر داد.

به گزارش ایرنا، دکتر رستگار خسروی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این اردوی جهادی یک روزه در قالب ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی از جمله ترمیم، کشیدن دندان و آموزش بهداشت توسط دانشجویان سال آخر دندانپزشکی به مردم این روستا ارائه شد.

به گفته وی برنامه برای تداوم اردوهای جهادی در دستور کار قرار دارد تا تمامی اقشار کم برخوردار استان از خدمات رایگان حوزه سلامت بهره مند شود.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از برگزاری اردوی جهادی دندانپزشکی در هفته دوم مهرماه خبر داد و گفت: با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی و تیم دندانپزشکی دانشگاه به زودی شاهد برگزاری اردوی دیگر در مناطق محروم شهرستان کامیاران و دیواندره خواهیم بود.

خسروی ادامه داد: یکی از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفین جامعه است که حالا توسط دانشگاه علوم پزشکی کردستان در هر ۲ عرصه بهداشت و درمان در حال انجام است و افتخار ما این است که توانسته ایم به اکثر نقاط مناطق محروم استان، خدمات حوزه سلامت را به بهترین شکل ارائه کنیم.

روستای بله دستی، از روستاهای دهگلان از توابع بخش مرکزی که در استان کردستان واقع شده است که این روستا در دهستان ئیلاق شمالی قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۲۴۱ نفر بوده‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha