۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۵۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85582636
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اشتغال ۲۵۰۰ نیروی بومی بوشهر در صنایع و شرکت‌های پارس جنوبی

بوشهر-ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از جوانان بومی این استان یکسال اخیر براساس کد ملی و نام در صنایع و شرکت‌های پارس جنوبی شاغل شده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سخاوت اسدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولویت اشتغال در صنایع پارس جنوبی با جوانان بومی استان و منطقه است و مدرک بومی بودن کد ملی و شناسه و ارائه نامه از طریق فرمانداری‌ها است.

وی با تکذیب موضوع نامه جعلی برای جا زدن اشتغال افراد بومی در پارس جنوبی افزود: ۱۵۰ نامه جعلی برای اشتغال در منطقه پارس جنوبی تکذیب می‌شود اما با این حال پنج نامه در دست بررسی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: با این وجود این منطقه تاکنون هیچ نامه جعلی صادر نکرده بلکه از چنین نامه‌های طرح شکایت می شود.

اسدی با اشاره به نقش مهم صنایع پارس جنوبی در مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه طرح‌ها بر اساس مطالبات مردم اضافه کرد: اگر چه مدیر عامل منطقه ویژه پارس برای هزینه کردن اختیار کامل ندارد ولی اکنون برای همه مدارس نیمه تمام اعتبار تأمین شده و اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر باید تعیین وضعیت کند تا اعتبار آن پرداخت شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: در موضوع مسئولیت‌های اجتماعی و رفع کمبودها، این مجموعه آمادگی کامل دارد تا مناطقی که نیاز به مدرسه دارند به رفع کمبودهای فضاهای آموزشی آنها کمک کند.

وی بیان کرد: برای راه‌اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در عسلویه که نیاز مردم است در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس آمادگی کامل وجود دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از آمادگی کمک به راه‌اندازی اردوگاه برازجان خبر داد و عنوان کرد: با همکاری این منطقه کلاس‌های کنکور و نخبه‌پروری سال گذشته ایجاد شد و رتبه کنکوری استان بوشهر ۲ پله ارتقا پیدا کرد.

اسدی ادامه داد: 90 درصد آب شرب عسلویه توسط منطقه ویژه پارس جنوبی تامین می‌ شود .

وی با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی به استان بوشهرگفت: در پرداخت اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهور به استان بوشهر اقدامات لازم انجام شده و در این راستا تامین ۵۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار گرفته و بزودی پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: توسعه بندر پارس عسلویه به‌ عنوان مرکز صادرات مواد نفتی کشور در دستور کار این منطقه قرار گرفته و برای برخورداری مردم منطقه این مرکز نیز تدابیر لازم پیش بینی شده است.

اسدی با اشاره به تامین تجهیزات ورزشی مورد نیاز استان بوشهر تصریح کرد: ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات و هزینه کرد امکانات ورزش استان تخصیص پیدا کرده است.

وی یادآور شد: شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به تعهدات خود در قبال دانشگاه فنی و مهندسی "جم "عمل کرده است.

اسدی افزود: تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز با حمایت های انجام شده امسال نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارد و در ادامه راه نیز نهایت تلاش برای موفقیت این تیم انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha