۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۵۴
کد خبرنگار: 858
کد خبر: 85582682
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیات ویژه وزارت کشور برای بررسی حادثه لاهیجان وارد رشت شد

رشت - ایرنا - هیاتی ویژه از وزارت کشور با دستور اسکند مومنی به منظور بررسی حادثه لاهیجان عصر امروز (پنجشنبه) وارد گیلان شد.

این هیات با سرپرستی سید مجید میر احمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور برای بررسی موضوع فوت یک متهم در تحت نظرگاه فرماندهی انتظامی لاهیجان وارد رشت شده و اکنون نشست شورای تامین استان با حضور اعضای هیات تشکیل شده است.

سفر این هیات در پی دستور و تاکید رئیس جمهور بود که ظهر امروز به وزیر کشور تاکید کرد با تشکیل و اعزام هیاتی به لاهیجان همه جوانب حادثه بررسی و گزارش و نتیجه این بررسی در اسرع وقت به هیات وزیران اعلام شود.

دادستان عمومی و انقلاب لاهیجان هم امروز اعلام کرد: متهمان مرتبط با پرونده فوت شهروند لاهیجانی با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

ابراهیم انصاری از اقدام‌های قضایی نسبت به مشخص شدن علت تامه فوت متهم تحت نظرگاه نیروی انتظامی خبر داده و اظهار کرد: ضمن انجام اقدامات قضایی نسبت به مشخص شدن علت تامه فوت از پزشکی قانونی پیگیری‌های لازم به عمل آمده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای نقض حقوق شهروندی نیز پیگیری‌های لازم از ناحیه عوامل مرتبط انجام شد و متهمان مرتبط با پرونده با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

دادستان عمومی و انقلاب لاهیجان روز گذشته نیز از بازداشت پنج نفر از کارکنان نیروی انتظامی در جریان پرونده فوت این متهم در تحت نظرگاه فرماندهی انتظامی این شهرستان خبر داده بود و گفت: مقامات قضایی شهرستان بلافاصله پس از این واقعه در محل حاضر و بررسی موضوع را با جدیت در دستور کار قرار دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha