تبریز میزبان مسابقات وودبال کشور شد

تبریز - ایرنا - نایب رییس فدراسیون آسیایی وودبال گفت: مسابقات کشوری وودبال با حضور ورزشکاران سراسر کشور از ۱۵ تا ۱۹‌ شهریورماه در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی سعیدی، عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران تبریز، اظهار کرد: ورزش تبریز و آذربایجان شرقی به سطحی از پختگی و حرفه‌ای رسیده که در ادوار المپیک، ورزشکارانی در رشته‌های مختلف دارد.

وی با بیان این‌که هفتمین دوره مسابقات کشوری وودبال به میزبانی تبریز برگزار می‌شود، افزود: مسابقات وودبال به صورت ضربه‌ای و طبق استانداردهای بین المللی در ۱۲ میدان به صورت همزمان انفرادی و گروهی برگزار می‌شود.

سعیدی با اشاره به بازدید از امکانات میزبانی تبریز از این مسابقات، گفت: وضعیت چمن استادیوم و امکانات رفاهی مسابقات در سطح عالی است.

وی با بیان این‌که تا دهم شهریورماه فرصت ثبت نام در مسابقات وجود دارد، ادامه داد: دعوتنامه مسابقات قهرمانی کشور وودبال برای ۲۹ هیات گلف سراسر کشور ارسال شده که پیش بینی می‌شود بین ۱۱ تا ۱۵ هیات شرکت کنند چراکه کمیته وودبال در ۱۷ استان فعال است.

وی تاکید کرد: استان‌های سمنان، آذربایجان شرقی، قم، فارس و کرمان مدعیان این دور از مسابقات وودبال هستند.

تبریز میزبان مسابقات وودبال کشور شد

سال آینده تبریز میزبان مسابقات قهرمانی مینی گلف کشور می‌شود

رییس هیات گلف آذربایجان شرقی نیز گفت: هیات گلف استان ۲‌ میزبانی کشوری را در طول ۲ سال گذشته عهده دار شده و سال گذشته مسابقات بهکاپ و امسال وودبال را میزبانی کرده است.

امیر کوینوی افزود: تبریز در اردیبهشت ۱۴۰۴ نیز میزبان مسابقات قهرمانی مینی گلف کشور خواهد بود و این شهر پیشینه خوبی در مسابقات کشوری و بین المللی وودبال دارد و اعتماد را در فدراسیون ایجاد کرده تا مسابقات کشوری در این شهر برگزار شود.

وی با بیان‌این‌که وودبال یک رشته تخصصی و هیجان انگیز است، گفت: گلف و انجمن‌های تابعه از جمله ورزش‌های منحصر به فرد خانواده محور است که می‌طلبد این ورزش کم هزینه و قابل دسترس را در سبد ورزشی خانواده‌ها قرار دهیم.

وی تاکید کرد: رشته‌های گلف، مینی گلف، وودبال و بهکاپ به صورت رایگان در تبریز آموزش داده و ریالی از علاقمندان گلف برای آموزش دریافت نمی‌شود.

رییس هیات گلف آذربایجان شرقی گفت: هیات گلف را ۲ سال پیش با ۳۲ بیمه شده تحویل گرفتیم و امروز این عدد را به ۴۰۰ رسانده‌ایم.

به گزارش ایرنا، بنا به گفته‌ی مربی تیم‌ وودبال تبریز، این تیم با حضور ۱۶ ورزشکار شامل هشت مرد و هشت زن در مسابقات حضور خواهد یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha