۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85582976
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج طرح درمانی در سنندج بهره‌برداری شد 

۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶
کد خبر: 85582976
پنج طرح درمانی در سنندج بهره‌برداری شد 

سنندج- ایرنا- پنج طرح درمانی شامل واحد سیار آزمایشگاه، مرکز ام‌آرآی و ماموگرافی در بیمارستان توحید سنندج و ۲ مرکز جامع سلامت با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان روز جمعه در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها اظهار کرد: ۱۲۸ طرح در ۲ و نیم سال گذشته بهره برداری شده است.

دکتر عبدالملکی افزود: در این مدت در بخش درمان نصب دستگاههای سنگین با فناوری بالا پیگیری شد و در مرکز آموزشی درمانی توحید سنندج، سی‌تی آنژیو به زودی به بهره برداری می رسد و مرکز قلب با متخصصان و فلوشیپها خدمت ارائه می کند.

وی ادامه داد: در بیمارستان کوثر پت اسکن به عنوان هفتمین مرکز کشور، بخش پیوند استخوان و پیوند کلیه در کوثر افتتاح شد که خبرهای خوبی در این زمینه به زودی اعلام می‌شود.

پنج طرح درمانی در سنندج بهره‌برداری شد 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: سه سال پیش سامانه های بیمه سلامت ۲۳ درصد بیماران به مراکز درمانی خارج از استان اعزام می شدند که اکنون به ۱۲ درصد رسیده و استقرار پزشکان متخصص و فوق تخصق و توزیع عادلانه تجهیزات درمانی و پزشکی عامل مهم آن بوده است.

وی اضافه کرد: مرکز ام‌آرآی و ماموگرافی در مرکز غربالگری بیمارستان توحید به مساحت ۸۰۰ مترمربع با ۴۵۰ میلیارد ریال بهره برداری شد که ۸۰ میلیارد ریال برای تاسیسات و ۷۰ میلیارد ریال برای ماموگرافی هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه این دستگاه ماموگرافی اهدایی از طرف کشور ژاپن است، افزود: خودروی سیار آزمایشگاه نیز به تناسب نیاز و اورژانسی بصورت سیار استفاده می شود که همه امکانات ازمایشگاهی را دارد

امروز همچنین ۲ مرکز جامع سلامت در سنندج روبروی پارک روجیار سنندج و فیض آباد افتتاح شد.

به مناسبت هفته دولت ۱۳ مرکز جامع سلامت در کردستان بهره برداری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha